Zarządzanie marką agencji reklamowej na przykładzie firmy Q-graf

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Bobak, Anna
dc.date.accessioned 2013-12-21T08:28:43Z
dc.date.available 2013-12-21T08:28:43Z
dc.date.issued 2013-03-13 22:01:15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2550
dc.description.abstract Kluczowym celem niniejszej pracy było omówienie istoty zarządzania marką agencji reklamowej na przykładzie firmy Q-graf, jak również identyfikacja opinii respondentów na temat wizerunku agencji. Praca składa się z 4 rozdziałów. Część teoretyczna obejmuje 1 i 2 rozdział , a część empiryczna 3 i 4 rozdział. W pierwszym rozdziale zostały zawarte istota i znaczenie zarządzania marką, jak również uwarunkowania efektywnego zarządzania marką oraz relacje kategorii tożsamości, wizerunku i reputacji marki. W rozdziale tym ukazane zostały źródła informacji oraz techniki badań marketingowych użyteczne w procesie zarządzania marką. Drugi rozdział zawiera analizę wybranych strategii zarządzania marką. W rozdziale opisane zostały siła i świadomość marki oraz charakterystyka wybranych strategii komunikacji firmy z rynkiem. W rozdziale tym przedstawiono także analizę podstawowych elementów marki kształtujących jej wartość. Trzeci rozdział charakteryzuje powstanie i rozwój Agencji Reklamowej Q-graf oraz omawia dotychczasowe działania marketingowe kształtujących wizerunek Agencji Reklamowej Q-graf . W trzecim rozdziale dowiadujemy się także jaki jest wizerunek firmy Q-graf w oczach klientów. Rozdział czwarty zawiera autorskie propozycje w zakresie kształtowania wizerunku Agencji Reklamowej Q-graf. Pracę kończy podsumowanie, w którym zawarto wnioski dotyczące obecnego zarządzania marką Agencji Reklamowej Q-graf. pl
dc.description.abstract The key aim of the present paper is analyzing the essence of brand management among advertising agencies and the way a company’s image is perceived by its clients. This has been made on the case of the Q-graf advertising agency. My thesis consists of 4 chapters. Chapters 1 and 2 include theoretical part whereas empirical one is presented in chapters 3 and 4. In the first chapter the importance of brand management and effective brand management strategies have been included as well as the relationship between the company image identity and the reputation of the brand. At that point, different information sources and marketing research techniques have been shown in the process of brand management. Chapter two includes the analysis of some brand management strategies, especially the identity of a brand itself. Here, I have presented the power and how the brand is positioned in the market as well as the characteristics of some communication strategies between a particular company and the market. At the end of the chapter, the analysis of the basic elements concerning the quality of a brand has been carried out. Chapter three presents the formation and development of the Q-graf Advertising Agency as well as the analysis of its current marketing strategies shaping the image of the company. Chapter four has been devoted to the process of shaping the image of the Q-graf Advertising Agency. In the summary I have presented all the conclusions referring to the present brand management in the Q -graf Advertising Agency. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie marką pl
dc.subject tożsamość i wizerunek marki pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject wizerunek Agencji Reklamowej Q-graf pl
dc.subject brand management pl
dc.subject identity and brand image pl
dc.subject marketing strategies pl
dc.subject image advertising agency Q-graf pl
dc.title Zarządzanie marką agencji reklamowej na przykładzie firmy Q-graf pl
dc.title.alternative Brand management in advertising agencies The case of the Q-graf company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-20T18:06:39Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info