Globalizacja oraz postęp technologiczny stwarzają zapotrzebowanie na wysokiej klasy specjalistów. Młodzi ludzie o tym wiedzą i wybierają to, co według ich wymagań jest najlepsze. Obecnie edukacja stała się towarem a młodzież ...
Fundusze inwestycyjne stają się coraz popularniejszą formą oszczędzania pieniędzy. Historia funduszy w Polsce sięga roku 1992, kiedy powstał pierwszy fundusz wspólnego inwestowania. Rynek polskich funduszy doczekał się już ...
Szybkie zmiany, wprowadzanie na rynek coraz to nowych wyrobów, technologii, ciągle wzrastająca konkurencja – to tylko niektóre elementy, które powodują, że tradycyjne metody zarządzania stają się coraz mniej skuteczne. ...
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie marketingowej strategii
funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy ABM SOLID. S.A. w
Tarnowie.
W niniejszej pracy przyjęto trzy hipotezy badawcze:
1. ...
Celem pracy jest przedstawienie szerokiej oferty detalicznych produktów depozytowych i kredytowych Banku PKO BP S.A., ze szczególnym uwzględnieniem podejmowanych działań marketingowych, stanowiących o sukcesie banku, oraz ...
Celem pracy jest ukazanie marketingowych aspektów zarządzania firmą poprzez przedstawienie jej rozwoju w różnych okresach działalności. Szczególną uwagę zwrócono na elementy marketingu mix, a więc na produkt, cenę kanały ...
Celem pracy było ukazanie marketingowych aspektów zarządzania firmą poprzez przedstawienie jej rozwoju w różnych okresach działalności. Szczególną uwagę zwrócono na elementy marketingu mix, a więc na produkt, cenę kanały ...
Zachodzące w Polsce zmiany systemu gospodarczego zmierzające do stworzenia gospodarki opartej na mechanizmach samoregulacji, dotyczą również sektora finansowego i powodują wyraźne jego przekształcenia. Zmianom uległa ...
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie produktu jako elementu marketingu oraz określenie wpływu strategii produktu na proces rozwoju i wzrostu polskich przedsiębiorstw na rynku lokalnym, krajowym i międzynarodowym. ...
Celem pracy jest analiza marketingowego aspektu usług bankowych na przykładzie PKO S.A., oddział w Nowym Sączu i Banku Śląskiego, oddział w Nowym Sączu. Przedstawiono pojęcie, funkcje i ewolucję marketingu bankowego oraz ...
W przeszłości marketing nastawiony był bardziej na transakcje, obecnie na powstające z nich związki. Zadaniem całego wysiłku marketingowego jest dzisiaj nie tylko „dokonanie sprzedaży”, ale także, w coraz większym stopniu, ...
Podstawowym zadaniem strategii marketingowej jest zdobywanie przewagi nad konkurentami, dlatego nazwać ją można strategią osiągania przewagi konkurencyjnej. Strategia marketingowa zatem i strategia osiągania przewagi ...
The inspiration for this dissertation paper was a real life situation. I was given an opportunity to improve my knowledge while enhancing actual experience. Through working for “Izolacja – Matizol” I managed to base my ...
Celem pracy jest zaprezentowanie marketingu usług agroturystycznych na przykładzie Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego o/Zgłobice. Objaśniono pojęcia związane z marketingiem usług i jego specyfiką, klasyfikację usług ...
Niniejsza praca ma za zadanie ukazać, jakie znaczenie ma marketing w działalności banku komercyjnego. Jej celem jest ukazanie odmienności marketingu bankowego od tradycyjnego marketingu, typowego dla instytucji niefinansowych. ...
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie usług, jakie biuro turystyczne oferuje swoim klientom, oraz w czym się biuro specjalizuje, jak również skąd i w jaki sposób czerpie zyski. W swojej pracy chcę zawrzeć metody oraz ...
Celem niniejszej pracy jest wykazanie, iż marketing jest nieodłącznym elementem w zarządzaniu nie tylko przedsiębiorstwem komercyjnym, ale również organizacją typu non profit. Na przykładzie „Stowarzyszenia Artystów
i ...
Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem to nie tylko prawidłowo wybrana strategia wejścia na rynek docelowy, lecz także odpowiednio dobrane instrumenty marketingu. Cechą charakterystyczną tej zasady jest oddziaływanie na ...
Stworzono wiele narzędzi służących polepszaniu sytuacji przedsiębiorstwa w ogóle i w ocenie korzystających z jego usług, które zostały w poniższym opracowaniu przedstawione w części teoretycznej i praktycznej na przykładzie ...