Abstract:
Celem pracy jest zidentyfikowanie pojęcia motywacji oraz ocena płacowych
czynników motywujących pracowników sklepu ze sprzętem RTV i AGD do ciągłego
podnoszenia jakości wykonywanej pracy tak, aby uzyskać satysfakcję klientów.
W pracy została dokonana analiza Firmy X. Dokonano analizy systemu motywacyjnego, określając
pojęcie oraz dokonując oceny płacowych czynników systemu motywacyjnego. Została
przeprowadzona ankieta wśród dziesięciorga zatrudnionych osób w Firmie X i wyniki
badań wskazują na duże niezadowolenie pracowników z systemu wynagradzania.
Natomiast analizując przedstawiony system motywacyjny opisywanego przedsiębiorstwa
(zawarty w ankiecie) można stwierdzić, że jest on skuteczny, ponieważ im wyższa jakość
pracy, tym lepsze wynagrodzenie, a firma - dzięki wysokiej jakości standardu obsługi
klienta - utrzymuje na rynku pozycję lidera.