W pierwszym rozdziale jakim jest rozdział pt: „ SZKOLENIA W ORGANIZACJI” pokrótce opisane jest o szkoleniach jako funkcji zarządzania zasobami ludzkimi, znajdują się tam również definicje kluczowych pojęć, oraz opis jak wygląda struktura szkoleń w organizacji oraz jakie są korzyści płynące z doskonalenia zasobów ludzkich.
Rozdział drugi „ IDENTYFIKACJA I ANALIZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH” przedstawia jak sam tytuł wskazuje, jak wygląda identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych w organizacji oraz potem określenie celu i zakresu szkoleń dla pracowników.
W trzecim rozdziale „TECHNIKI I METODY SZKOLENIA PRACOWNIKÓW” zostało opisane kilka technik i metod tj: metody wykładu i prezentacji, szkolenia na stanowisku pracy, studia przypadków i symulacje, metody treningowe, szkolenia w małych grupach, coaching, rezerwa kadrowa oraz kursy na świeżym powietrzu.
Rozdział czwarty „ZNACZENIE A OCENA EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ” przedstawia ocenę efektywności programów szkoleniowych, ocenę po programie szkoleniowym, jak skutecznie kształcić i rozwijać personel w firmie, jak i również o błędach w procesie szkoleniowym.
Ostatni rozdział numer to: „ PODNOSZENIE KWALIFIKACJI PRACOWNIKÓW W FIRMIE DAKO W NOWY SĄCZU ORAZ ANALIZA SKUTECZNOŚCI PROWADZONYCH SZKOLEŃ w w/w przedsiębiorstwie. Tutaj na podstawie przeprowadzonych przez ze mnie badań wśród pracowników metodą ankiety znajduje się problem, cel, zakres badań, opis metody i narzędzi badawczych, a na koniec analiza wyników na podstawie zgromadzonych materiałów.
In the first chapter, which is the chapter entitled " TRAINING IN THE ORGANIZATION " briefly describes the training as a function of human resource management, there are also definitions of key terms , and a description of how the structure of the training in the organization and what are the benefits of the development of human resources .
Chapter two " IDENTIFICATION AND ANALYSIS OF TRAINING NEEDS " shows how the title itself indicates how the identification and analysis of training needs in the organization and then define the purpose and scope of training for workers.
In the third chapter " TECHNIQUES AND METHODS FOR TRAINING WORKERS 'has been described several techniques and methods , ie: the method of lecture and presentation , training in the workplace , case studies and simulations , training methods , training in small groups , coaching, reserve personnel , and of course the fresh air .
Chapter Four " SIGNIFICANCE ASSESSMENT OF THE EFFECTIVENESS OF TRAINING " presents an assessment of the effectiveness of training programs , the evaluation of the training program , how to effectively train and develop staff in the company, as well as errors in the training process .
The final chapter number is : "LIFT COMPANY EMPLOYEES QUALIFICATIONS DAKO The filtrate NEW AND ANALYSIS OF THE EFFECTIVENESS OF TRAINING CONDUCTED the above / in the enterprise. Here, based on extensive research by me among employees by the survey is the problem , purpose, scope of research, a description of the methods and tools of research , and finally analysis of the results on the basis of collected materials.