dc.contributor.author |
Jewicz, Ju. Ju. |
|
dc.contributor.author |
Britchenko, I.G. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-20T07:39:49Z |
|
dc.date.available |
2016-05-20T07:39:49Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Jewicz, Ju.Ju., Britchenko, I.G., Markietingowyje stratiegii prodwiżenija obrazowatielnych usług w nacyonalnom intierniet-prostranstwie Ukrainy: monografija / Ju. Ju. Jewicz, I. G. Britchenko; pod naukowoj riedakcyjej profiessora I. G. Britchenko. – Połtawa : OOO «Techserwis», 2014. - 450 s. |
pl |
dc.identifier.isbn |
978-617-7038-02-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/8998 |
|
dc.description.abstract |
W książce przedstawiono aktualne zagadnienia promocji produktów edukacyjnych w przestrzeni internetowej Ukrainy, promowanie produktów MBA na ukraińskim rynku usług edukacyjnych.
Dla nauczycieli, studentów i specjalistów, a także dla naukowców, pracowników wyższych uczelni, specjalistów reklamowych, przedsiębiorców i osób zainteresowanych strategiami marketingowymi w celu promowania w sieci produktów edukacyjnych. |
pl |
dc.language.iso |
other |
pl |
dc.publisher |
OOO «Techserwis» |
pl |
dc.rights |
open access |
pl |
dc.subject |
oswitni posłuhy |
pl |
dc.subject |
usługi edukacyjne |
pl |
dc.subject |
internet-prostir |
pl |
dc.subject |
przestrzeń internetowe |
pl |
dc.subject |
internet-produkty |
pl |
dc.subject |
produkty internetowe |
pl |
dc.subject |
nawczalni zakłady |
pl |
dc.subject |
instytucje edukacyjne |
pl |
dc.subject |
produkty MВA |
pl |
dc.subject |
ukrajinśkyj rynok oswitnich posłuh |
pl |
dc.subject |
ukraiński rynek usług edukacyjnych |
pl |
dc.title |
Markietingowyje stratiegii prodwiżenija obrazowatielnych usług w nacyonalnom intierniet-prostranstwie Ukrainy: monografija |
pl |
dc.type |
book |
pl |