Abstract:
Komunikowanie się z otoczeniem jest jednym z najważniejszych aspektów życia człowieka. Podstawową formą komunikacji marketingowej o charakterze masowym jest reklama. Stanowi ona masową, odpłatną oraz bezosobową formę prezentowania oferty sprzedaży przez określonego sprzedawcę. To szczególna forma procesu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Działalność reklamowa firmy realizowana jest w ramach jej strategii marketingowej. W zależności od przyjętych kierunków rozwoju i celów firmy, sporządzany jest szczegółowy program tej działalności. Komunikacja marketingowa jest celową działalnością przedsiębiorstwa w konkurencyjnym otoczeniu rynkowym, o wyraźnie perswazyjnym charakterze. Cel niniejszej pracy sprowadza się do zaprezentowania i omówienia reklamy jako formy komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z potencjalnymi klientami, a także przedstawienia możliwości wykorzystania kampanii reklamowej do zaprezentowania produktu i możliwości powiadomienia odbiorców o jego istnieniu. Autorka ma na celu pokazanie, że kampania reklamowa na przykładzie portalu www.muzycznytarnow.pl jest odpowiednią formą zaprezentowania produktu, dzięki czemu firma komunikuje się poprzez stworzenie odpowiednich reklam dla produktu.