Praca rozpoczyna się wprowadzeniem w charakterystykę handlu i wizerunku przedsiębiorstw. W rozdziale pierwszym przedstawiono istotę, rodzaje wizerunków oraz wizerunek jako odzwierciedlenie wyróżniającej pozycji przedsiębiorstwa. W rozdziale drugim przybliżono pojęcie handlu, podział handlu na hurtowy oraz detaliczny, struktury i marketing w handlu. W ostatnim tj. trzecim rozdziale opisano wizerunek przedsiębiorstwa handlowego na przykładzie Biedronki. Zaprezentowano analizę działań Public Relations, marketing MIX i analizę wraz z oceną działań Biedronki by stworzyć pozytywny wizerunek.
The work begins with an introduction to the characteristics of trade and the image of enterprises. The first section presents the essence, the types of images and the image as a reflection of the distinguished position of the company. In the second chapter brought closer to the concept of trade, the division of trading on the wholesale and retail, structure and trade marketing. In the last, the third section describes the image of the trading company on the example of "Biedronka". Presented an analysis of the action of Public Relations, marketing Mix and analysis, including evaluation action "Biedronka" to create a positive image.