Marka narzędziem budowania przewagii konkurencyjnej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Koperniak Anna
dc.date.accessioned 2014-05-13T13:15:15Z
dc.date.available 2014-05-13T13:15:15Z
dc.date.issued 2006 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7642
dc.description.abstract Celem pracy jest pokazanie czym jest marka, jakie ma znaczenie, co kryje się pod jej pojęciem, znakiem oraz jakie korzyści przynosi odbiorcy i właścicielowi. W pracy posłużono się licznymi przykładami tak wielkich globalnych liderów jak: Mercedes, BMW, Coca Cola, Nike, wykazując znaczenie ich marki oraz zyski i korzyści kreowania marki dla tych globalnych firm. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marka pl
dc.subject siła marki pl
dc.subject reklama pl
dc.subject promocja pl
dc.subject świadomość marki pl
dc.subject branding pl
dc.subject media a marka pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject zarządzanie marką pl
dc.subject Międzynarodowy system ochrony znaków towarowych pl
dc.title Marka narzędziem budowania przewagii konkurencyjnej pl
dc.title.alternative Trademark as a tool for building competitive advantage pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info