dc.contributor.author |
Jasieński, Michał |
|
dc.date.accessioned |
2014-04-08T08:59:05Z |
|
dc.date.available |
2014-04-08T08:59:05Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Newsletter WSB-NLU, 2014, nr 1 |
pl |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7422 |
|
dc.description.abstract |
Czas romantyzmu przedsiębiorczości, otwierania horyzontów innowacji przez chałupniczych wynalazców
bez wykształcenia, już minął. Firmy informatyczne i biotechnologiczne w rejonie legendarnego Kendall
Square w Cambridge (USA) zakładane są przecież przez kadrę akademicką, doktorantów i doktorów z
MIT i Harvardu. Założyciele Google – Sergey Brin i Larry Page – byli doktorantami informatyki na
Stanford University, a nie amatorami. Standardy poszły w górę. Można powiedzieć, że nisko wiszące
jabłka zostały już zerwane, a te co miały spaść na głowy Newtonów siedzących pod jabłonią – już spadły.
Jak dosięgnąć jabłek rosnących wyżej? Tylko wiedzą i kreatywnością. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.publisher |
Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University |
pl |
dc.rights |
open access |
|
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
innowacje |
pl |
dc.subject |
innowacyjność |
pl |
dc.subject |
kreatywność |
pl |
dc.title |
Openminder, czyli urządzenie do otwierania klapek w głowie |
pl |
dc.type |
article |
pl |