dc.contributor.advisor |
Pająk, Wojciech |
|
dc.contributor.author |
Foltak, Angelika |
|
dc.date.accessioned |
2014-04-01T13:48:03Z |
|
dc.date.available |
2014-04-01T13:48:03Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-18 08:15:39 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7357 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest analiza procesu szkoleń na przykładzie Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo – Kredytowej im. Tadeusza Kościuszki w Tarnowie. W pracy zaprezentowano aktualne trendy panujące w branży szkoleniowej, metody i techniki prowadzenia szkoleń, jak również wyjaśniono istotę procesu szkoleniowego oraz jego poszczególnych etapów. Położono także nacisk na istotę prowadzenia szkoleń. W celu dokonania analizy procesu szkoleń w badanej placówce posłużono się samodzielnie skonstruowanym kwestionariuszem, o którego wypełnienie poproszono pracowników SKOK w Tarnowie, którzy w II kwartale 2013 r. uczestniczyli w szkoleniu z zakresu obsługi klienta. Kwestionariusz ten, umożliwia poznanie opinii pracowników na temat programu szkolenia, poziomu jego organizacji, warunków socjalnych oraz efektów szkolenia, jak również indywidualne sugestie i opinie. Uzyskane wyniki wskazują na wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia i jednoczesnego zadowolenia pracowników w nim uczestniczących. Jednak mimo znacznej ewaluacji systemu szkolenia pracowników SKOK, w dalszym ciągu szkolenia pracowników są ściśle nakierowane na osiągnięcie danego celu, zazwyczaj w postaci przekazania wiedzy z zakresu pracy na danym stanowisku. Pomijając w ten sposób możliwość rozwoju osobistego pracowników, a w dalszej perspektywie awansu i prowadzenia satysfakcjonującej kariery zawodowej. Wobec tego w pracy zaprezentowano także możliwe kierunki doskonalenia systemu szkolenia pracowników w SKOK. |
pl |
dc.description.abstract |
This dissertation has been written to analyse the in-service training processes in Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa im. Tadeusza Kościuszki (Tadeusz Kościuszko Cooperative Credit Union) in Tarnów. Training process itself and its particular stages have been explained and the recent trends in professional training have been discussed alongside with the newest methods and techniques. The significance of professional training have been emphasised throughout the work. A survey has been prepared to gather data for the study and conducted among the employees of SKOK in Tarnów, who in the second quarter of 2013 were trained in customer service techniques. The survey was the tool to learn the emloyees views on the content and organisational matters, as well as the social conditions and its effectiveness. The respondents were also asked to express any individual suggestions and opinions. The results point out to the highest level of professional efficiency of the training and participants’ satisfaction. However, in spite of the highest marks it was given, the in-service trainings in SKOK are still aimed at reaching very particular goals, and usually restricted to sharing knowledge necessary for working at a given post, which excludes any opportunities for personal development of the employees and furthermore any prospects for getting promoted or satisfactory professional career. Due to the above mentioned fact several possible ways of improving in-service training in SKOK have also been discussed. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa |
pl |
dc.subject |
metody i techniki szkoleniowe |
pl |
dc.subject |
cooperative credit union |
pl |
dc.subject |
training techniques |
pl |
dc.subject |
proces szkoleniowy |
pl |
dc.subject |
training process |
pl |
dc.title |
Analiza procesu szkoleń pracowników w Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo-Kredytowej im. Tadeusza Kościuszki w Tarnowie |
pl |
dc.title.alternative |
The analysis of in-service training processes in Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Tadeusza Kościuszki in Tarnów |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-04-01T08:30:55Z |
|