Osobowościowo - temperamentalne aspekty podatności na reklamę

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Konstanty Violetta
dc.date.accessioned 2014-03-12T10:59:43Z
dc.date.available 2014-03-12T10:59:43Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6900
dc.description.abstract Skuteczna reklama powinna być skierowana do odpowiedniej grupy klientów, w tym celu potrzebna jest szczegółowa wiedza o konsumencie oraz mechanizmach jego zachowań, czyli jego postępowaniu na rynku. Wiedza ta obejmować powinna między innymi takie zagadnienia jak: mechanizmy psychologiczne zachowania konsumenta przed zakupem - przez co możemy sprawdzić reakcję konsumenta na daną reklamę, reakcję konsumenta w trakcie i po zakupie - pozwoli to sprawdzić skuteczność reklamy, oraz poznać różnice indywidualne miedzy poszczególnymi grupami nabywców i mechanizmy skutecznego oddziaływania na konsumenta - co pozwoli na optymalizację środków reklamowych. Celem pracy jest określenie cech-aspektów osobowościowo-temperamentalnych podatności na reklamę poprzez przedstawienie psychologicznych uwarunkowań zachowań konsumenckich oraz czynników wpływających na jej skuteczność. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama oraz jej aspekty psychologiczne pl
dc.subject marketing pl
dc.subject media reklamy pl
dc.subject osobowość i temperament pl
dc.subject podatność na reklamę pl
dc.subject wpływ reklamy na podświadomość pl
dc.subject teorie zachowań nabywców pl
dc.title Osobowościowo - temperamentalne aspekty podatności na reklamę pl
dc.title.alternative Personal and temperamental aspects of vulnerability on the advertisement en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info