Istota marketingu mix na przykładzie Hotelu Prezydent w Krynicy Zdroju

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Głuc, Krzysztof
dc.contributor.author Fecko, Piotr
dc.date.accessioned 2014-03-05T13:42:03Z
dc.date.available 2014-03-05T13:42:03Z
dc.date.issued 2011-09-23 14:24:40
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6725
dc.description.abstract Poniższa praca dotyczy stosowania instrumentów marketingowych tj. produkt, cena, dystrybucja, promocja, które przedsiębiorstwa stosują w celu realizacji celów marketingowych na docelowym rynku działania. Ostatni rozdział, a więc część praktyczna została napisana na podstawie strony internetowej Hotelu Prezydent SPA & Wallnes oraz kilkudniowego pobytu w tymże hotelu. Główny wniosek z pracy jest taki, iż aby firma dobrze prosperowała musi mieć przede wszystkim bardzo dobry plan i strategię marketingową, które biorą pod uwagę środowisko rynkowe, zachowania konkurencji oraz koszty. Omawiany hotel wykorzystuje powyższą strategię, oddziałuje na rynek poprzez zastosowanie określonego w programie marketingowym, skoordynowanego zestawu narzędzi marketingowych, dlatego posiada dużą renomę i jego marka jest powszechnie znana nawet wśród klientów zagranicznych. pl
dc.description.abstract The following thesis concentrates on the application of marketing instruments such as: product, price, distribution, promotion, which companies use in order to accomplish their marketing goals on their designated market. The last chapter is based on the example of the President SPA & Wellness Hotel website and a few- day stay in that hotel. The main conclusion of my thesis is that, every firm, which wants to prosper in a good condition, first of all, has to have a very good plan and marketing strategy, which takes into the consideration market environment, behavior of the rivals and expenses. The presented hotel makes use of the above strategy and affects the market by using a set of marketing tools that are specified in a marketing program and coordinated. That is why it has a good reputation and its brand is well known even among foreign customers. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject produkt pl
dc.subject cena pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject promocja pl
dc.subject oddziaływanie na rynek pl
dc.subject marketing instruments pl
dc.subject product pl
dc.subject price pl
dc.subject distribution pl
dc.subject promotion pl
dc.subject impact on the market pl
dc.title Istota marketingu mix na przykładzie Hotelu Prezydent w Krynicy Zdroju pl
dc.title.alternative The essence of marketing mix on the example of the President Hotel in Krynica Zdrój pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-05T10:41:20Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info