dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest ustalenie zbioru
kluczowych czynników sukcesu, które mają w sektorze handlu detalicznego artykułami spożywczymi znaczenie.
Wybór tego tematu ma ścisły związek z moją długoletnią pracą zawodową
w tym sektorze. Studia literatury przedmiotu, prasy
branżowej oraz badania własne przeprowadzone na potrzeby pracy mają wzbogacić moją
wiedzę o znajomość czynników, które są determinantami przy wyborze przez konsumenta
miejsca zakupu produktów żywnościowych.
Treść pracy zawarto w trzech rozdziałach. Dwa pierwsze rozdziały są teoretycznym
tłem do rozważań znajdujących się w trzeciej części pracy.
Moim zamierzeniem badawczym było ustalenie zbioru czynników, które mają
wpływ na decyzje konsumentów co do wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych,
bo to właśnie od tych decyzji zależy sukces danej placówki handlowej.
Analiza literatury przedmiotu oraz wyniki badań empirycznych umożliwiły
określenie modelowego zbioru kluczowych czynników sukcesu w sektorze detalicznych
sprzedawców artykułów spożywczych. |
pl |