dc.contributor.advisor |
Chlipała, Paweł |
|
dc.contributor.author |
Ostafin - Bugara Anna |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-23T18:27:01Z |
|
dc.date.available |
2014-02-23T18:27:01Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6181 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest zdiagnozowanie marki Opoczno jako elementu kształtującego
przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa oraz próba analizy wybranych aspektów marki w
ujęciu marketingowym. Celem pracy jest także ocena kluczowych czynników kształtujących
przewagę konkurencyjną Opoczno S.A. W pracy przedstawiono genezę marki i jej znaczenie z punktu widzenia konsumenta i producenta. Została dokonana charakterystyka marek pod względem rodzaju, wartości i funkcji, jakich dostarcza. Ponadto został omówiony proces kształtowania tożsamości i wizerunku marki. Omówione również zostały strategie markowe oraz elementy kształtujące przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa i rolę marki w tym aspekcie - począwszy od tworzenia kapitału marki, pozycjonowania i promocji marki, po podnoszenie jakości marki i kształtowanie lojalności wśród klientów. Dokonano analizy marki Opoczno i jej roli w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej oraz próby oceny potencjału marki. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
marka |
pl |
dc.subject |
przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
pozycja konkurencyjna |
pl |
dc.subject |
wartość marki |
pl |
dc.title |
Marka jako element kształtowania przewagi konkurencyjnej na przykładzie Opoczno S.A. |
pl |
dc.title.alternative |
Brand as an element of forming competetive supremacy on the example of Opoczno S.A. |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |