dc.contributor.advisor |
Moczurad, Włodzimierz |
|
dc.contributor.author |
Oleś Tomasz |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-23T17:43:45Z |
|
dc.date.available |
2014-02-23T17:43:45Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6175 |
|
dc.description.abstract |
W dzisiejszych czasach, w erze informacji i rozwoju technologicznego standardem staje
się posiadanie telefonu komórkowego, a na popularności coraz bardziej zyskują innego typu
urządzenia mobilne. Szeroka gama dostępnego sprzętu oraz nowo powstające platformy i narzędzia do projektowania oprogramowania umożliwiają tworzenie dowolnych aplikacji dedykowanych na konkretne urządzenia. Ponieważ autor nie spotkał się z żadną grą sieciową działającą w trybie czasu rzeczywistego, postanowił sprawdzić, czy tego typu aplikacja z prostą grafiką 3D jest możliwa do zrealizowania. Celem pracy jest zaprogramowanie gry 3D Java z wykorzystaniem technologii Bluetooth. |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
inżynieria oprogramowania |
pl |
dc.subject |
programowanie |
pl |
dc.subject |
3D Java |
pl |
dc.subject |
Bluetooth |
pl |
dc.subject |
gra sieciowa |
pl |
dc.title |
Programowanie urządzeń przenośnych - GRA 3D Java z wykorzystaniem technologii Bluetooth |
pl |
dc.title.alternative |
Mobile device programming - a 3D JAVA game using Bluetooth technology |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |