Programowanie urządzeń przenośnych - GRA 3D Java z wykorzystaniem technologii Bluetooth

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Moczurad, Włodzimierz
dc.contributor.author Oleś Tomasz
dc.date.accessioned 2014-02-23T17:43:45Z
dc.date.available 2014-02-23T17:43:45Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6175
dc.description.abstract W dzisiejszych czasach, w erze informacji i rozwoju technologicznego standardem staje się posiadanie telefonu komórkowego, a na popularności coraz bardziej zyskują innego typu urządzenia mobilne. Szeroka gama dostępnego sprzętu oraz nowo powstające platformy i narzędzia do projektowania oprogramowania umożliwiają tworzenie dowolnych aplikacji dedykowanych na konkretne urządzenia. Ponieważ autor nie spotkał się z żadną grą sieciową działającą w trybie czasu rzeczywistego, postanowił sprawdzić, czy tego typu aplikacja z prostą grafiką 3D jest możliwa do zrealizowania. Celem pracy jest zaprogramowanie gry 3D Java z wykorzystaniem technologii Bluetooth. pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject inżynieria oprogramowania pl
dc.subject programowanie pl
dc.subject 3D Java pl
dc.subject Bluetooth pl
dc.subject gra sieciowa pl
dc.title Programowanie urządzeń przenośnych - GRA 3D Java z wykorzystaniem technologii Bluetooth pl
dc.title.alternative Mobile device programming - a 3D JAVA game using Bluetooth technology en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info