dc.description.abstract |
Praca ta została stworzona przez autorkę, aby przybliżyć zagadnienie reklamy
jako najważniejszego - jej zdaniem - elementu koncepcji marketingu – mix oraz by
zbadać wpływ działań reklamowych na potencjalnych odbiorców. Uzyskane za pomocą
badań odpowiedzi respondentów ukazują, że reklama jest istotnym elementem
promowania produktów i pozwala nie tylko poinformować potencjalnych konsumentów
o istnieniu danego dobra, ale także zaprezentować jego funkcjonalność i przykuć uwagę
odbiorców zachęcając, aby je nabyli.
Przedstawienie ogólnej koncepcji marketingu oraz jego
najważniejszych aspektów pozwala w szerszym kontekście zrozumieć istotę działań
przedsiębiorstw w zakresie promowania produktów. Zwrócenie szczególnej uwagi na
funkcje marketingu, strategii marketingowych oraz samej reklamy przybliża motywy
oraz cel stosowania wyspecjalizowanych technik mających przynieść oczekiwane
rezultaty w zakresie sprzedaży. |
pl |