Wpływ reklamy na zachowania konsumentów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Zacharska, Karolina
dc.date.accessioned 2014-02-19T14:21:08Z
dc.date.available 2014-02-19T14:21:08Z
dc.date.issued 2011-09-28 16:25:00
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6035
dc.description.abstract Praca ta została stworzona przez autorkę, aby przybliżyć zagadnienie reklamy jako najważniejszego - jej zdaniem - elementu koncepcji marketingu – mix oraz by zbadać wpływ działań reklamowych na potencjalnych odbiorców. Uzyskane za pomocą badań odpowiedzi respondentów ukazują, że reklama jest istotnym elementem promowania produktów i pozwala nie tylko poinformować potencjalnych konsumentów o istnieniu danego dobra, ale także zaprezentować jego funkcjonalność i przykuć uwagę odbiorców zachęcając, aby je nabyli. Przedstawienie ogólnej koncepcji marketingu oraz jego najważniejszych aspektów pozwala w szerszym kontekście zrozumieć istotę działań przedsiębiorstw w zakresie promowania produktów. Zwrócenie szczególnej uwagi na funkcje marketingu, strategii marketingowych oraz samej reklamy przybliża motywy oraz cel stosowania wyspecjalizowanych technik mających przynieść oczekiwane rezultaty w zakresie sprzedaży. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject promowanie produktu pl
dc.subject zachowania konsumentów pl
dc.title Wpływ reklamy na zachowania konsumentów pl
dc.title.alternative The Influence of Advertising on Consumer Behaviour pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-19T12:23:18Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info