Głównym celem pracy było poznanie systemu wprowadzania nowego produktu na rynek przez przedsiębiorstwo FRITAR S.A. W niniejszej pracy wykorzystano dostępną literaturę, czasopisma oraz publikacje różnego rodzaju związane z omawianym tematem. Natomiast wywiady z kierownikami poszczególnych działów firmy FRITAR i wgląd do dokumentacji firmy stanowiły główne źródło informacji. Oczekiwania dzisiejszych konsumentów zmieniają się bardzo szybko. Firmy, które są w stanie te oczekiwania odpowiednio rozpoznać, mają ogromną szansę na odniesienie sukcesu na rynku. Aby ten sukces się zmaterializował, firmy muszą odpowiednio przygotować i wprowadzić na rynek odpowiedni produkt.
The main aim of my study was to investigate the introduction of a new product to the market by the company called FRITAR S.A. What was used in the present work was available literature, magazines and publications related to various aspects of the subject. However, interviews with the managers of the various departments of the company and access to company records were the main source of information. The expectations of today's consumers are changing very quickly. Companies that are able to properly identify those expectations, have a great chance to succeed on the market. In order to achieve mentioned success, companies must properly prepare and introduce a suitable product onto the market.