Plasowanie towarzystwa ubezpieczeniowego i jego produktów na rynku na przykładzie Allianz

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Starzyk Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-01-05T20:40:26Z
dc.date.available 2014-01-05T20:40:26Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3361
dc.description.abstract Produkty branży ubezpieczeniowej odznaczają się specyficznymi właściwościami. Nie istnieją w sensie materialnym; to znaczy klient decydujący się na zakup, w zamian za wydane pieniądze, nie otrzymuje żadnej zmaterializowanej korzyści. Przy zakupie artykułów wyposażenia wnętrz, sprzętu gospodarstwa domowego czy urządzeń elektronicznych otrzymuje się konkretny przedmiot ułatwiający, bądź uprzyjemniający życie. W przypadku ubezpieczeń korzyści są odroczone (np. ubezpieczenia z funduszami inwestycyjnymi) bądź mają miejsce jedynie w przypadku wystąpienia szkody (ubezpieczenia komunikacyjne lub majątkowe). Działania marketingowe muszą zatem skupić się na uświadamianiu podstawowej korzyści płynącej z faktu ubezpieczenia się, jaką jest poczucie bezpieczeństwa, które zyskuje ubezpieczony. Każda firma działająca na rynku zwiększającej się konkurencji musi dbać o swój wizerunek; to on zapewnia firmie rozpoznawalność i budzi zaufanie potencjalnych klientów. Zagadnienia związane z kreowaniem tego wizerunku stanowią zasadniczą część rozważań niniejszej pracy. Przedstawione zostały te elementy marketingowej działalności firmy, które mają bezpośredni wpływ na zdobycie zaufania klientów, a w konsekwencji na sprzedaż produktu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rynek usług ubezpieczeniowych pl
dc.subject segmentacja rynku pl
dc.subject plasowanie produktu na rynku pl
dc.subject ubezpieczenia pl
dc.subject marketing pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject Allianz pl
dc.title Plasowanie towarzystwa ubezpieczeniowego i jego produktów na rynku na przykładzie Allianz pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info