Usługi telekomunikacyjne Premium Rate w marketingu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Moczurad, Włodzimierz
dc.contributor.author Leszczyński Wojciech
dc.date.accessioned 2014-01-04T14:16:53Z
dc.date.available 2014-01-04T14:16:53Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3322
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie wykorzystania Premium Rate w marketingu i powstałej w ten sposób dziedziny zwanej m-marketingiem, czy też marketingiem mobilnym. Ze względu na brak źródeł na temat audiotekstów i ich zastosowań, główny nacisk autor kładzie na usługi oparte na Premium SMS. Autor przedstawia takie zagadnienia jak: charakterystykę SMS, orientacyjne koszty wdrożenia usług opartych na Premium SMS, etapy kampanii m-marketingowej, orientacyjne koszty wdrożenia usług opartych na Premium SMS, etapy kampania marketingowej, jej rodzaje. stosunek odbiorców tej dziedziny oraz normy prawne i branżowe dla niej obowiązujące. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject usługi telekomunikacyjne pl
dc.subject Premium Rate pl
dc.subject marketing pl
dc.subject Premium SMS pl
dc.subject system GSM pl
dc.subject audiotekst a prawo pl
dc.subject usługi audiotekstowe pl
dc.subject telefonia ruchowa pl
dc.subject analogowa telefonia komórkowa pl
dc.subject stacje bazowe pl
dc.subject sterowniki pl
dc.subject platforma Mobilo pl
dc.subject standardy branżowe pl
dc.subject marketing bezpośredni pl
dc.subject Internet pl
dc.title Usługi telekomunikacyjne Premium Rate w marketingu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info