Rozwój rynku reklamy w Polsce

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipałą, Paweł
dc.contributor.author Zimirski Mariusz
dc.date.accessioned 2014-01-03T12:04:55Z
dc.date.available 2014-01-03T12:04:55Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3213
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie rozwój rynku reklamy w Polsce. Przedstawiono podstawowe problemy związane z promocją i reklamą, scharakteryzowano cechy i formy reklam oraz przedstawiono zarządzanie reklamą w przedsiębiorstwie. Przybliżono strukturę rynku reklamy, wyszczególniając podmioty i przedmioty po stronie podaży oraz po stronie popytu, a także relacje zachodzące na tym rynku. Pokazano ewolucję reklamy na świecie i w Polsce. Przedstawiono diagnozę i prognozę rynku reklamy w Polsce. Zaprezentowano struktury udziałów głównych podmiotów rynkowych, analizę wydatków reklamowych oraz wpływy z reklam, a także dynamikę rozwoju form reklamy i nośników przekazów reklamowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject marketing pl
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject zarządzanie reklamą pl
dc.subject struktura rynku reklamy pl
dc.title Rozwój rynku reklamy w Polsce pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info