dc.contributor.advisor |
Wdowiak, Wojciech |
|
dc.contributor.author |
Tarnowski Janusz |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-03T00:07:49Z |
|
dc.date.available |
2014-01-03T00:07:49Z |
|
dc.date.issued |
2000 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3141 |
|
dc.description.abstract |
Firmy mogą osiągać sukcesy na rynkach na których decydują się działać tylko wówczas gdy prowadzą właściwą strategię swoich produktów. Aby mogły w sposób ciągły podnosić swoją wartość skutecznie konkurować między sobą muszą kierować się zawsze w pierwszej kolejności zasadami będącymi jakby lustrzanym odbiciem decyzji podejmowanych przez nabywców swoich produktów. Autor zdecydował się napisać pracę na temat strategii produktu z trzech powodów: po pierwsze, chęć sprawdzenia czy uda mi się zaadoptować poznane techniki analizy i oceny strategicznej produktów w usługach telekomunikacyjnych; po drugie, podjęcie próby dokonania własnej (choć częściowej) oceny sytuacji tak dużej firmy jaką jest Telekomunikacja Polska S.A. z punktu widzenia jej usług; i po trzecie, powiększenie wiedzy teoretycznej w zakresie zarządzania strategicznego usługami, aby lepiej znajdować się w praktyce na gruncie zarządzania nimi. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
usługa |
pl |
dc.subject |
jakość usług |
pl |
dc.subject |
zarządzanie produktem |
pl |
dc.subject |
zarządzanie usługami |
pl |
dc.subject |
Telekomunikacja Polska S.A. |
pl |
dc.subject |
badanie rynku |
pl |
dc.subject |
identyfikacja potrzeb klientów |
pl |
dc.title |
Elementy analizy diagnostycznej usług w aspekcie strategii rozwoju firmy na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |