Analiza strategiczna firmy IMIGe Poland Sp. z o.o. na tle firm reklamy wewnętrznej w Polsce

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Rosół Małgorzata
dc.date.accessioned 2014-01-01T14:27:02Z
dc.date.available 2014-01-01T14:27:02Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2954
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza strategiczna firmy IMIGe Poland Sp. z o.o. na tle firm reklamy wewnętrznej w Polsce. Podano definicję zarządzania strategicznego, genezę jego powstania, opis celów i zasad zarządzania strategicznego. Przedstawiono proces formułowania strategii, istotę i zakres analizy strategicznej oraz etapy analizy strategicznej. Dokonano charakterystyki metod analizy strategicznej, podano definicję sektora i grupy strategicznej oraz opis analizy grup strategicznych. Zawarto charakterystykę firmy IMIGe Poland jako obiektu badania. Dokonano analizy firmy, analizy makro-otoczenia i otoczenia konkurencyjnego firmy oraz jej potencjału strategicznego. Przedstawiono charakterystykę firm konkurencyjnych w stosunku do IMIGe Poland.Dokonano oceny firmy i jej pozycji konkurencyjnej na podstawie przeprowadzonych analiz. Sformułowana została strategia wejścia firmy do szkół średnich oraz przedstawiono wnioski i rekomendacje dla badanej firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject strategia pl
dc.subject sektor pl
dc.subject grupa strategiczna pl
dc.subject konkurencja pl
dc.subject rynek reklamowy pl
dc.title Analiza strategiczna firmy IMIGe Poland Sp. z o.o. na tle firm reklamy wewnętrznej w Polsce pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info