Zarządzanie relacjami z klientem jako narzędzie kształtowania konkurencyjności firmy na przykładzie spółki "Krak-Gas" w Bochni

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Miklaszewski, Stanisław
dc.contributor.author Zacny Sebastian
dc.date.accessioned 2013-12-27T14:54:43Z
dc.date.available 2013-12-27T14:54:43Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2726
dc.description.abstract Zintegrowane Systemy Zarządzania (m.in. system CRM - Customer Relationship Management - Zarządzanie Relacjami z Klientem), mają wpływ na poprawę efektywności działania i wzrost konkurencyjności danego przedsiębiorstwa. W myśl koncepcji CRM motorem działania firmy są związki z klientem. Wszelkie działania skierowane są w kierunku wypracowania pomiędzy firmą i klientem stosunków opartych na partnerstwie. Według koncepcji CRM, najważniejszym jest nie maksymalizacja zysku z pojedynczej transakcji, ale współpraca z klientem, której celem jest zbudowanie trwałego, lojalnego związku. Powyższe tezy stanowią istotę niniejszej pracy. W pracy przedstawiona została istota informacji, jej rola oraz pożądane cechy w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Scharakteryzowano zintegrowane systemy zarządzania oraz przedstawiono ich zastosowanie. Szerzej zaprezentowano system CRM oraz przedstawiono korzyści dla przedsiębiorstw wiążące się z decyzją o wdrożeniu tego systemu. W części badawczej pracy przedstawione zostały kryteria, którymi firma „Krak-Gas” kierowała się przy wyborze producenta systemu CRM oraz sposób przygotowywała się do jego wdrożenia. Następnie dokonano oceny i zestawiono wnioski z przeprowadzonego wdrożenia i funkcjonowania wybranego przez firmę systemu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject systemy informacyjne pl
dc.subject metody zarządzania pl
dc.subject rynek gazu płynnego pl
dc.subject paliwa pl
dc.subject zintegrowane systemy zarządzania pl
dc.subject trendy gospodarcze pl
dc.subject CRM pl
dc.title Zarządzanie relacjami z klientem jako narzędzie kształtowania konkurencyjności firmy na przykładzie spółki "Krak-Gas" w Bochni pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info