Celem j pracy była identyfikacja procesu świadczenia usługi oraz rozpoznanie
możliwości podnoszenia jakości procesu świadczenia usługi w przedsiębiorstwie.
Przeprowadzenie dogłębnej analizy procesu w firmie Anmart ...
Przedmiotem pracy jest analiza przedsiębiorstwa i jej wykorzystanie w przedsiębiorstwie. Głównym celem pracy jest scharakteryzowanie procesu analizy strategicznej oraz narzędzi wykorzystanych w ocenie przedsiębiorstwa i ...
Głównym celem niniejszej pracy jest opisanie działania procesu dystrybucji
artykułów sportowych na przykładzie firmy Sport Partner. Ukazana w niej w szeroki sposób jest dystrybucja przez dodatkowy kanał dystrybucji jakim ...
Głównym impulsem do wyboru tematu „Innowacyjność w procesie kształtowania nowości produktowych w polityce marketingowej FAKRO sp. z o.o.” było zainteresowanie problematyką zarządzania innowacyjnością oraz kreatywnością w ...
Celem pracy było ukazanie, jaki wpływ na jakość świadczonych usług hotelarskich ma obsługa klienta, a także wskazanie metod osiągnięcia jak najwyższego poziomu jakości obsługi. Praca ma na celu udowodnienie, że to potencjał ...
Celem pracy było podjęcie próby określenia jakości usług turystycznych na przykładzie hotelu Wersal w Zakopanem. Zajęłam się badaniem bezpośrednim na grupie 52 osób. Badanie to dotyczyło oceny hotelu i miało pokazać, że ...
Celem pracy była prezentacja strategii komunikacji marketingowej na przykładzie
organizacji non-profit, poprzez pokazanie procesu tworzenia strategii, ze szczególnym
uwzględnieniem narzędzi komunikacji i struktury ...
Tematem niniejszej pracy jest opis i analiza powstawania i rozwoju marki MEGA stworzonej przez firmę Opoltrans dla dystrybuowanych przez siebie produktów. Przedstawiono historię powstania firmy oraz proces wprowadzenia na ...
Celem tej pracy jest rozpoznanie czym jest marketing relacji i jak stosować jego koncepcję w skutecznym kształtowaniu satysfakcji partnerów, jak również w budowaniu długotrwałych, korzystnych więzi z nimi. Praca jest także ...
Przedmiotem pracy jest wykorzystanie motywu dziecka w reklamie telewizyjnej.
Dziecko oddziałuje na emocje i jest postacią, na którą szczególnie zwraca się uwagę, dlatego
coraz częściej motyw dziecka wykorzystywany jest ...
Praca poświęcona jest problematyce doboru nośników komunikacji do grupy
docelowej. Głównym celem pracy było zgromadzenie wiedzy o metodach dobierania nośników do grupy docelowej zapewniających maksymalną efektywność ...
Głównym celem pracy jest ocena procesu świadczenia usług na stacji paliwowej TANK – SYSTEM w Nowym Sączu. Dla oceny tej przeprowadzono analizę przedsiębiorstwa oraz przeprowadzono badania klientów stacji. Praca składa się ...
W pracy poruszono kwestie odbioru przekazu reklamowego przez konsumentów
w oparciu o analizę reklam odzieży i perfum. W pracy dokonano przeglądu literatury
z zakresu reklamy, komunikacji marketingowej a także psychologii ...
Praca obejmuje problematykę dotyczącą wpływu opakowania na postawy
i zachowania nabywców.
W części teoretycznej praca zawiera rozważania na temat opakowania i jego wpływu
na postawy i zachowania konsumentów, a także ...
Tematem pracy jest organizacja i funkcjonowanie sprzedaży hurtowej artykułów
FMCG. Celem pracy jest rozpoznanie specyfiki sprzedaży hurtowej artykułów FMCG oraz
ustalenie: przyszłości hurtowej sprzedaży w ocenie ...
Praca dotyczy promocji internetowej w branży artykułów przetwórstwa rolno-spożywczego. Celem pracy jest rozpoznanie i analiza promocji internetowej w podnoszeniu
sprzedaży i zadowolenia klientów - nabywców przetwórstwa ...
Niniejsza praca poświęcona jest promocji na etapie uruchamiania nowego
przedsiębiorstwa handlowego. Ogólnie mówiąc promocja „zwana jest komunikacją
marketingową i polega na informowaniu, przypominaniu i przekonywaniu ...
Praca poruszała kwestię wpływu polityki cenowej przedsiębiorstwa (cen produktów)
na reakcję i zachowania konsumentów.
W pracy dokonano przeglądu literatury z zakresu polityki cenowej przedsiębiorstwa,
marketingu i ...
Celem pracy jest rozpoznanie sposobów promowania atrakcji turystycznych miasta Starego Sącza. Drugim celem jest diagnoza aktualnej promocji miasta i regionu Starego Sącza. W opracowaniu szczególny nacisk położony został ...
Niniejsza praca poświęcona została problematyce zachowań konsumentów na rynku
zakupów internetowych oraz postaw i motywów mających wpływ na podejmowanie decyzji
dotyczącej sposobu dokonywania zakupów w internecie.
W ...