Przeprowadzenie badań własnych było próbą poznania opinii i postaw respondentów
dotyczących ambient marketingu. Celem badań była weryfikacja postawionych hipotez.
Założono, że ambient marketing cieszy się zainteresowaniem ...
Odpoczynek w SPA to ciągle jeszcze atrakcja dla nielicznych, którzy sporo płacąc za swój wybór, wymagają wysokiej jakości obsługi. W pracy zaprezentowano wyniki badań jakościowych, których celem było stworzenie portretu ...
Marketing od bardzo dawna postrzegany jest jako dyscyplina o charakterze jakościowym i jako tzw. dyscyplina „miękka.” Efektem tego jest, że funkcja marketingu traci uznanie i swoją pozycję na korzyść innych funkcji w ...
Problematyka poruszana w pracy dotyczy świadczenia usług medycznych, ze
szczególnym uwzględnieniem procesu obsługi klienta, w tak innowacyjnej dziedzinie, jaką jest branża telemedyczna. Koncepcyjnie w pracy przedstawiono ...
Głównym celem pracy była analiza produktu bankowego na przykładzie kart
kredytowych Lukas Banku. Przedstawiona została także strategia kształtowania
i sprzedaży kart kredytowych przez samą firmę Lukas Bank.
W pracy ...
W pracy zostały poruszone zagadnienia przekazu reklamowego, istota i typologia kultur oraz różnic w przekazie reklamowym samochodów w prasie. W pierwszym rozdziale pracy zawarto informacje o istocie reklamy, jej cechach, ...
Celem pracy jest analiza zachowań, opinii i postaw konsumentów wobec usług uzdrowiskowych i infrastruktury turystycznej miejscowości Wysowa-Zdrój. Przedmiotowa
analiza będzie dotyczyć głównych powodów dla których wybierano ...
Praca dotyczy problematyki kształtowania więzi z klientami przedsiębiorstwa w
sektorze turystycznym. Badania zostały przeprowadzone w hotelu Panorama w Nowym Sączu na podstawie obserwacji oraz rozmów z dyrekcją i zatrudnionym ...
Celem niniejszej pracy była ocena zachowań i postaw konsumentów w zakresie
zakupu produktów i marek spożywczych, a co za tym idzie określenie wpływu cech produktu na postępowanie konsumenta. Dlatego należy udowodnić, że ...
Celem pracy jest prezentacja sposobu organizacji dystrybucji w przedsiębiorstwie na przykładzie Polmosu Białystok. Cele szczegółowe to wskazanie na istotę dystrybucji jako elementu marketingu, przedstawienie celów dystrybucji ...
Praca obejmuje problematykę dotyczącą oceny działalności reklamowej
przedsiębiorstw w przestrzeni międzykulturowej.
W części teoretycznej praca zawiera rozważania na temat przekazów reklamowych
w przestrzeni międzykulturowej, ...
Dynamika zmian w obszarze promocji internetowej, jak również w sposobach
pomiaru efektywności, skłania do głębokiej refleksji nad wieloma problematycznymi
aspektami wspomnianych zagadnień. Dlatego też stanowi ona zasadniczą ...
Niniejsza praca koncentruje się na roli płci w reklamie oraz ukazuje w jakim stopniu
czynnik ten różnicuje postawy i opinie konsumentów. W tym celu przeprowadzono badania wtórne i pierwotne.
Pierwsze badanie zostało ...
Celem pracy było zgłębienie procesów odpowiedzialnych za prawidłową komunikację ZUS z klientami w odniesieniu do poziomu jakości tych procesów oraz uzyskanych na ten temat opinii klientów podczas przeprowadzonego badania ...
Świadczenie usług dobrej jakości wymaga ciągłego monitorowania stopnia satysfakcji
klientów i ich sposobu postrzegania dostarczanych usług. Celem pracy było rozpoznanie, w jaki sposób można zbadać, zanalizować i poprawić ...
W ostatnich latach znaczenie marketingu usług bardzo wzrosło. Ma to związek z pojawieniem się dużej konkurencji na rynku usług. Problem ten stał się bardzo istotny. Znaczny wzrost konkurencyjności można zaobserwować w ...
Celem pracy było przedstawienie procesu świadczenia usługi transportowej w przedsiębiorstwie WP Trans oraz wpływ wykorzystywanych nowoczesnych technologii na jakość dostarczanych usług. Ponadto podjęto próbę identyfikacji ...
Celem pracy jest analiza oraz ocena kampanii reklamowych wprowadzających nowości produktowe bądź usługowe na rynek. Tak sformułowany cel pracy zdeterminował konieczność sformułowania następujących hipotez badawczych: H1: ...
Lata dziewięćdziesiąte XX wieku przyniosły w Polsce szereg zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem, które z tradycyjnego zarządzania przekształciło się w zarządzanie kapitałem intelektualnym. Celem pracy jest przedstawienie ...
Zakresem przedmiotowym pracy jest komunikacja marketingowa Urzędu Miasta
z mieszkańcami w Nowym Sączu oraz występujące w niej procesy w sferze publiczno – politycznej. Celami niniejszej pracy były: określenie jakości ...