Celem pracy jest przedstawienie wizerunku jednej z marek samochodów osobowych klasy Premium – marki BMW. Niniejsza praca zawiera cztery rozdziały. W pierwszym zaprezentowano wybrane problemy teoretyczno-metodyczne związane ...
Głównym celem niniejszej pracy było dowiedzenie się głównie tego, jak konsumenci postrzegają markę Red Bull, z czym się im ona kojarzy i jak się z nią utożsamiają. Ponadto celem pracy było poznanie zachowań i opinii ...
Marka jest najcenniejszym kapitałem przedsiębiorstwa i kluczowym elementem jego rozwoju. Wymaga specjalnego traktowania oraz nieustannej pielęgnacji, dobrze postrzegana może być gwarantem odniesienia sukcesu na rynku. ...
Tematem pracy jest wpływ koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw na
kreowanie wizerunku firm. Społeczna odpowiedzialność biznesu to obecnie koncepcja, którą przedsiębiorstwa podejmują coraz częściej, ...
W niniejszej pracy omówiono zagadnienia dotyczące wpływu inwestycji strategicznych na rozwój gminy. W pracy podjęta została problematyka, czy posiadana strategia rozwoju gminy Chełmiec została realizowana zgodnie z jej ...
Tematem pracy jest analiza wpływu stylu przywództwa na funkcjonowanie zespołów pracowniczych. Badania przeprowadzono za pomocą ankiety składającej się dwudziestu jeden pytań zamkniętych, jednokrotnego wyboru. Badanie odbyło ...
Praca magisterska jest analizą wpływu systemu informatycznego wykorzystywanego do zarządzania produkcją, gospodarką magazynową, finansami, zamówieniami i sprzedażą w firmie Fakro Nowy Sącz. Głównym zadaniem pracy jest ...
Celem pracy było przedstawienie kondycji finansowej gminy Chełmiec w latach 2010-2011 i porównanie ze sobą badanych wskaźników. Dzięki tym właśnie badaniom okazało się, że badany podmiot posiada doskonałą kondycję finansową. ...
Głównym celem pracy jest analiza wyboru optymalnej formy opodatkowania w prowadzeniu działalności gospodarczej i analiza systemu opodatkowania osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą na niewielką skalę ...
Obecnie franchising jest sukcesywna metodą współpracy miedzy samodzielnymi przedsiębiorstwami. Franchising dostarcza wielkich możliwości dla osób, które pragną rozpocząć własny biznes. Obecnie franchising jest najpopularniejszą ...
Celem badawczym niniejszej pracy jest pomiar wpływu wybranych instrumentów marketingu – mix na wizerunek uzdrowiska Krynicy - Zdroju. Badanie przeprowadzono wśród kuracjuszy i turystów zamieszkujących różne regiony naszego ...
Niniejsza praca poświęcona jest wybranym procesom zarządzania wiedzą począwszy od genezy, poprzez rozpoznanie i opis wybranych procesów zarządzania wiedzą aż do badań naukowych i ich analizy. Badania naukowe zostały ...
Celem niniejszej pracy magisterskiej jest prezentacja wzrastającej roli marketingu internetowego jako zjawiska, które rozwija się bardzo dynamicznie oraz przedstawienie nowych możliwości w zakresie promocji internetowej, ...
Z roku na rok w Polsce obserwuje się wzrost liczby przypadków korzystania przez
firmy z różnorodnych narzędzi wsparcia ich działalności. Dostępność tych narzędzi znacznie wzrosła po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. ...
Przedmiotem niniejszej pracy dyplomowej jest analiza wynagrodzeń w działalności gospodarczej, ze szczególnym uwzględnieniem skutków ekonomicznych i prawnych wynikających z procesu wynagradzania. Podmiotem przeprowadzanych ...
Wynik finansowy jest najbardziej syntetycznym miernikiem rentowności działalności każdej jednostki, jest ogólną miarą korzyści ekonomicznych osiąganych dzięki podejmowanym działaniom. Niniejsza praca jest próbą ukazania ...
Praca ukazuje analizę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy z naciskiem na wypadki
przy pracy, które zdarzyły się w przedsiębiorstwach zlokalizowanych na terenie powiatu
nowosądeckiego. Dokonano w niej charakterystyki ...
Podstawowym celem pracy jest analiza, charakteryzacja oraz ocena podstawowych teorii wpływających na zaangażowanie pracowników w organizacji na przykładzie przedsiębiorstwa owocowo-warzywnego Axora Sp. z o.o. Głównym ...
Głównym celem pracy było kompleksowe spojrzenie na zachowania nabywców w środowisku wirtualnym . Przedmiot zainteresowania dotyczył analizy zachowań, motywacji e-konsumentów oraz próby oceny poziomu czynników wpływających ...
W pracy omówiono zachowania konsumentów na rynku meblarskim w Polsce oraz wielorakie czynniki wpływające na ich wybory. Ponadto została przedstawiona ogólna charakterystyka rynku meblarskiego, struktura branży meblarskiej ...