Strategiczny charakter dystrybucji Powszechnej Spółdzielni Spożywców "Lotos" i Firmy Handlowej "Beta" Sp. z o.o

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hadrian, Piotr
dc.contributor.author Tajchner Krzysztof
dc.date.accessioned 2013-12-22T11:17:15Z
dc.date.available 2013-12-22T11:17:15Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2616
dc.description.abstract Celem pracy jest porównanie i ocena organizacji dystrybucji produktów Powszechnej Spółdzielni Spożywców „Lotos” oraz Firmy Handlowej „Beta” Spółki z o.o. Przedstawiono założenia dystrybucji i jej funkcji, kanałów dystrybucji, determinant ich wyboru oraz dystrybucji fizycznej. Scharakteryzowano instytucje występujące w kanałach dystrybucji oraz działalność handlową, rynek docelowy, konkurencję i działalność marketingową Powszechnej Spółdzielni Spożywców oraz Spółki z o.o. Beta. Przedstawiono opis i ocenę systemu dystrybucji obu firm oraz dokonano oceny wykorzystania kanałów dystrybucji, efektywności dystrybucji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject branża spożywcza pl
dc.subject handel pl
dc.subject dystrybucja towarów pl
dc.subject konkurencja pl
dc.subject rynek docelowy pl
dc.subject marketing pl
dc.title Strategiczny charakter dystrybucji Powszechnej Spółdzielni Spożywców "Lotos" i Firmy Handlowej "Beta" Sp. z o.o pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info