Celem niniejszej pracy jest prezentacja sposobów promowania hotelu w Internecie, na przykładzie hotelu Millennium w Wiśle. W części teoretycznej przedstawiono definicję promocji, jako zasadniczego element marketingu mix, ...
Celem niniejszej pracy jest pokazanie, że dobrze przygotowany program promocyjny jest warunkiem sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa. Promocja jest niezbędna nie tylko dla firm, które dzięki niej informują klientów o tym, ...
Gwałtowny rozwój różnych form promocji w Polsce stał się widoczny w momencie wprowadzenia gospodarki rynkowej. Po narzędzia promocji najwcześniej sięgnęły firmy zagraniczne, które od końca lat 80-tych ...
Dzisiejsze Public Relations, podobnie jak propaganda wojenna okresu II Wojny Światowej, próbują nakłonić swych odbiorców do określonych zachowań, do posiadania określonych poglądów. Jednak nie powinno się wartościować tych ...
Przedmiotem pracy jest próba zaprezentowania, jak duże znaczenie dla firmy handlowej SUPER-RES S.A., właściciela sklepów samoobsługowych w Polsce, ma public relations. Tworzenie sieci sklepów samoobsługowych w coraz to ...
Jednym z głównych narzędzi kreowania wizerunku przedsiębiorstwa jest public relations, który jako uczestnik profilowania rynkowego organizacji, ukazuje firmę w świetle jej szczególnych kompetencji, poziomu technologii, ...
Celem pracy jest prezentacja public relations jako narzędzia kształtowania wizerunku menedżera na przykładzie firmy„Capital Forensics Inc.”. Przedstawiono istotę, funkcje, i zadania public relations w firmie. Zaprezentowano ...
Public relations to dziedzina aktywności instytucji, która w ostatnich czasach obrosła ogromną ilością mitów i teorii. Przez część kadry zarządzającej PR jest traktowany jako uzupełnienie marketingu bądź reklamy. Z kolei ...
Celem pracy jest prezentacja idei Public Relations na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. Oddział w Nowym Sączu. Przedstawiono zarys historyczny, istotę Public Relations oraz komunikacji skierowanej do najistotniejszej ...
Koniec ubiegłego wieku przyniósł ogromne zmiany w media relations. Najważniejszym powodem tych zmian było rozpowszechnienie się Internetu oraz powstanie serwisów informacyjnych w Internecie. Wymusiło to nie tylko konieczność ...
Komunikacja marketingowa, wraz z jej instrumentami, jest elementem wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza dużych koncernów o zasięgu globalnym. Komunikacja marketingowa, scala ze sobą wszystkich uczestników rynku, zaspakaja ich ...
Głęboki proces przemian społeczno-gospodarczych w Polsce, dokonujący się nieprzerwanie od przełomu lat 80. i 90. znacząco wpłynął przede wszystkim na mechanizmy rynkowe, radykalnie przebudowując sam rynek, zmieniając zasady ...
Promocja jest jednym z wielu elementów marketingu-mix, oznacza wejście w kontakt z potencjalnym odbiorcą- klientem i konsumentem danego produktu. Celem promocji jest prowadzenie wszelkich działań mających na celu zwiększenie ...
W 2005 roku w Polsce odbyły się czwarte demokratyczne wybory prezydenckie. Oprócz tego praktycznie zbiegły się z nimi w czasie wybory parlamentarne. Trudno było nie zwrócić uwagi na docierające na każdym kroku do potencjalnego ...
Działania promocyjne są szczególnie ważne dla nowo powstałych hipermarketów, które nie są w ogóle na rynku znane i powinny za pomocą działań promocyjnych tworzyć pozytywne wyobrażenie o swych produktach. Firmy te powinny ...
Promocja jest jednym z najważniejszych elementów składowych marketingu. W dobie dzisiejszego rozwoju gospodarczego i coraz to lepiej działających mechanizmów rynkowych, każda firma chce zająć jak najwyższe miejsce dla ...
Nieustanny i dynamiczny rozwój rynku zmusza dzisiejsze przedsiębiorstwa do działania w warunkach ciągle nasilającej się konkurencji. Obecnie w gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie ...
Temat dotyczący ewaluacji stron internetowych największych firm sektora samochodowego prowadzących działalność w Polsce wydaję się być aktualnym z dwóch powodów. Po pierwsze dotyczy on nowoczesnego, perspektywicznego ...
W warunkach konkurencji istotnym i skutecznym sposobem wprowadzenia firmy na konkretny segment rynku jest wykorzystanie strategii promocyjnej. Układa się ona w kompozycję promotion-mix, składającą się z reklamy, promocji ...
W dzisiejszych czasach konkurencja miedzy producentami w każdej branży staje się coraz ostrzejsza. Z uwagi na duże nasycenie rynku firmy zmuszone są do poszukiwania coraz skuteczniejszych sposobów na wyróżnienie się wśród ...