Celem niniejszej pracy jest ocena procesów rekrutacji i selekcji w przedsiębiorstwie FSE „TAMEL” S.A. Przedstawiono pojęcie, cele i funkcje zarządzania zasobami ludzkimi, modele organizacji i procesy zarządzania zachodzące ...
Jednym z instrumentów marketingu jest promocja, która jest zbiorczym określeniem wielu form, sposobów i mediów pozyskiwania nabywców dzięki utrwalaniu obrazu produktów oraz zachętom, argumentom i motywacji skłaniającej do ...
Celem pracy jest ocena strategii marketingowych stosowanych na lokalnym rynku ubezpieczeń samochodowych. Przedstawiono istotę, cele i zadania marketingu, marketingowe instrumenty oddziaływania na rynek oraz istotę, funkcje ...
Praca dotyczy oceny strategii rozwojowej i konkurencji w Tarnowskim Ośrodku Informacyjnym. Celem pracy jest udzielenie odpowiedzi na pytanie czy firma wybrała dobry kierunek swojego rozwoju przy wykorzystaniu metod ...
Niniejsza praca dotyczy oceny strategii rozwojowej i konkurencji w Tarnowskim Ośrodku Informacyjnym. Celem pracy jest udzielenie odpowiedzi na pytanie czy firma wybrała dobry kierunek swojego rozwoju przy wykorzystaniu ...
Celem pracy jest ocena strategii rozwoju gminy Wojnicz. Przedstawiono istotę, cele i zadania gminy, struktura organizacyjną gminy oraz system zarządzania gminą. Opisano proces rozwoju gminy, istotę, elementy i funkcje ...
W wielu firmach wprowadzane są systemy motywacyjne oparte między innymi na zróżnicowaniu poziomów wynagrodzeń, premii, klas samochodów służbowych czy standardu stosowanego przy podróżach służbowych , częstotliwości szkoleń ...
Celem pracy jest próba odpowiedzi na pytanie o współczesną strukturę systemu motywacyjnego w polskich przedsiębiorstwach przez pryzmat wynagrodzeń menadżerów. Praca podzielona została na cztery rozdziały. Rozdział pierwszy ...
Współcześnie coraz więcej uwagi poświęca się roli człowieka w przedsiębiorstwie.
Działania nakierowane na zasoby ludzkie w organizacji noszą nazwę: zarządzania zasobami
ludzkimi, zarządzania ludźmi czy też polityki ...
W obecnych warunkach w jakich znajduje się wiele firm, realizacja funkcji motywacyjnej jest trudna ze względu na ograniczone środki wydatkowe na płace premie dodatki itp. Dlatego ważną sprawą jest doskonalenie zasad ...
Celem pracy jest ocena systemu zarządzania jakością w Zakładach Azotowych w Tarnowie - Mościcach S.A. Dokonano opisu istoty i klasyfikacji jakości w ekonomice współczesnego przedsiębiorstwa oraz przedstawiono ideę zarządzania ...
Wizualizacja łączy się z otoczeniem firmy, z wystrojem wnętrz, poprzez reklamę aż do stroju i języka jakim się ludzie posługują. Uzasadnienie tematu pracy :a) w ostatnich latach zmienia się wizualizacja Banku,b) Bankowi ...
Celem pracy jest prezentacja projektowania strategii promocji na przykładzie gminy Skrzyszów. Określono pojęcie gminy, przybliżono funkcje i pojęcie strategii gminy oraz zaprezentowano spojrzenie na gminę jako na produkt ...
Praca poświęcona jest projektowi wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientem w nowej sieci komórkowej w Polsce. Opisano podstawy koncepcji zarządzania relacjami z klientem oraz przedstawiono podstawowe koncepcje ...
Współczesny marketing kładzie nacisk na znaczenie marki. Zdobywanie właściwego wizerunku produktu, stało się warunkiem uzyskania akceptacji wybranej grupy potencjalnych odbiorców. Silna marka wyróżnia ofertę na rynku i ...
Celem pracy jest analiza strategii rozwoju przedsiębiorstwa turystycznego na przykładzie Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej Gromada w Warszawie. Przedstawiono istotę i strukturę strategii rozwoju przedsiębiorstwa, ...
Współczesne organizacje funkcjonują w burzliwym otoczeniu a zarządzanie charakteryzuje się bardzo szybkim rozwojem. Lata 80. zapoczątkowały nową erę zwaną „erą zasobów ludzkich”. Wyrazem tej koncepcji jest obecnie rozwijana ...
Celem niniejszej pracy jest zaprojektowanie modelu kompetencji dla firmy Trans-Południe Sp. z o.o., stanowiącego podstawę zarządzania kompetencjami w organizacji, który dzięki wdrożeniu udoskonali system zarządzania zasobami ...
W obecnych czasach organizacje istniejące na rynku, zarazem te małe jak również i te duże funkcjonują w warunkach zmieniającego się otoczenia. Wiele zależy też od systemu, jaki panuje wewnątrz organizacji, który napędza ...
Głównymi pojęciami podejmowanymi w niniejszej pracy są: wartościowanie stanowisk pracy oraz wynagradzanie pracowników. To kluczowe zagadnienia zarządzania zasobami ludzkimi. Wartościowanie stanowisk pracy to proces, za ...