Profesjonalne kształtowanie marki kosmetyków do stylizacji paznokci na przykładzie Nails Secrets

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Szumera, Agata
dc.date.accessioned 2013-12-13T07:55:22Z
dc.date.available 2013-12-13T07:55:22Z
dc.date.issued 2013-07-04 23:15:36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2270
dc.description.abstract W pracy omówiono proces kształtowania marki. Celem pracy było określenie procesu tworzenia marki kosmetyków na przykładzie marki profesjonalnych kosmetyków do stylizacji paznokci Nails Secrets. Na potrzeby niniejszej pracy wykorzystano wtórne i pierwotne źródła informacji. W badaniach bezpośrednich zastosowano technikę ankiety internetowej a narzędziem badawczym był kwestionariusz ankiety. Badanie przeprowadzono w grupie stu stylistek paznokci, wybranych nielosowo (dobór jednostek typowych), pracujących w zawodzie minimum 1 rok. Badanie miało charakter ogólnopolski. Przy pomocy przeprowadzonej ankiety zbadano spontaniczną i wspomaganą znajomość marki Nails Secrets, określono mocne i słabe strony marki oraz elementy jej wizerunku wpływające na wysokość sprzedaży. Zidentyfikowano źródła wiedzy na temat marki Nails Secrets, odczucia towarzyszące użytkowaniu marki, postrzeganie marki przez klientów na tle marek konkurencyjnych oraz motywy zakupu i bariery w zakupie produktów marki Nails Secrets. Przeprowadzone badanie potwierdziło założone hipotezy. pl
dc.description.abstract The paper shows brand creation process. The main purpose of this paper was to define brand creation process on the example of professional nail cosmetics Nails Secrets. For this paper primary and secondary sources of information have being used. By using the questionnaire, Nails Secrets spontaneous and aided awareness was examined. The research was taken all Poland. Respondents were taken as a group of hundred nail technicians who work minimum one year as a nail technician. Moreover, Nails Secrets strengths and weaknesses, brand image factors which have influence on the sales volume were shown. Also barriers and reasons of purchasing were examined by the research. Also, the sources of information about Nails Secrets were identified. The research gave information about how customers buy or not to buy Nails Secrets products and how they see the brand. The research confirm made hypothesis. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject tożsamość marki pl
dc.subject wizerunek marki pl
dc.subject ankieta internetowa pl
dc.subject branding pl
dc.subject Nails Secrets pl
dc.subject brand pl
dc.subject branding pl
dc.subject brand identity pl
dc.subject brand image pl
dc.subject questionnaire pl
dc.subject Nails Secrets pl
dc.title Profesjonalne kształtowanie marki kosmetyków do stylizacji paznokci na przykładzie Nails Secrets pl
dc.title.alternative Professional brand creation process on the example of professional nail cosmetics Nails Secrets pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-12T16:14:03Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info