Analiza produktu bankowego na przykładzie kart kredytowych Lukas Banku

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Wojtaczka, Aleksandra
dc.date.accessioned 2013-12-05T07:48:44Z
dc.date.available 2013-12-05T07:48:44Z
dc.date.issued 2008-03-07 14:12:09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2010
dc.description.abstract Głównym celem pracy była analiza produktu bankowego na przykładzie kart kredytowych Lukas Banku. Przedstawiona została także strategia kształtowania i sprzedaży kart kredytowych przez samą firmę Lukas Bank. W pracy tej zastosowano badania wtórne i pierwotne dla dokonania analizy porównawczej produktu bankowego. Badania zostały przeprowadzone w celu określenia pozycji konkurencyjnej kart kredytowych Lukas Banku. W tym celu wykorzystano 5 banków tj. PKO BP, BPH, City Bank Handlowy, GE Money Bank oraz Lukas Bank, które w roku 2007 uzyskały według rankingu „Rzeczpospolitej” najlepsze wyniki w sprzedaży kart kredytowych w Polsce. Zastosowano technikę obserwacji uczestniczącej ukrytej, w celu zgromadzenia danych pierwotnych, a następnie analizę tych danych porównano wraz z analizą danych ze źródeł wtórnych. W wyniku przeprowadzonych badań nasuwa się wniosek, iż Lukas Banku ma najkorzystniejszą ofertę otrzymania karty jak i najbardziej profesjonalne podejście do klienta. Głównym czynnikiem korzystnych warunków jest najniższe oprocentowanie na kartach 21,9 %, jeden z najdłuższych okresów bezodsetkowych na rynku- do 56 dni oraz uproszczona procedura otrzymania karty kredytowej. Wystarczy, iż klient zarabia 500 zł (jest to najniższy próg wśród analizowanych ofert), okaże dowód osobisty i podpisze oświadczenie o dochodach, a może starać się o jedną z kart Lukasa. Klient informację o swoim rachunku może otrzymywać w placówce, przez telefon oraz Internet- są to najwygodniejsze formy komunikowania. Poza tym karty Lukas Banku są kartami bezpiecznymi, jako pierwsze wraz z kartami BPH zostały wyposażone w mikroprocesor , poza tym oferta zawiera bogaty pakiet ubezpieczeniowy. Na uwagę zasługuje fakty, że Lukas Bank jako jedyny pozwala klientowi podejmować decyzje, czy karta ma być ubezpieczona, gdyż wiąże się to z dodatkowymi opłatami, nie zostaje mu to odgórnie narzucone. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject karty bankowe pl
dc.subject karty kredytowe pl
dc.subject produkty bankowe pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject marketing produktu pl
dc.subject cykl życia produktu pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject konkurencyjność banków pl
dc.title Analiza produktu bankowego na przykładzie kart kredytowych Lukas Banku pl
dc.title.alternative Analysis of bank product on example of credit card Bank Lukas pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T08:45:58Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info