Orientacja marketingowa w działalności przedsiębiorstwa usługowego na przykładzie ING Bank śląski S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Lizoń, Barbara
dc.date.accessioned 2013-12-02T10:40:07Z
dc.date.available 2013-12-02T10:40:07Z
dc.date.issued 2008-02-08 11:12:20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1902
dc.description.abstract Praca poświęcona jest orientacji marketingowej w ING Banku Śląskim S.A. Celem pracy jest identyfikacja znaczenia orientacji marketingowej w sektorze usług bankowych, rozpoznanie możliwości i działań w zakresie stosowania orientacji marketingowej. Celem pracy jest także analiza kształtowania orientacji marketingowej w Banku Śląskim. ING Bank Śląski S.A. swoją działalność ukierunkowuje na klienta a przede wszystkim na zaspakajanie jego potrzeb. Wszystkie działania zmierzają do budowania pozytywnych relacji Banku z klientem. Bank w swojej strategii i działaniach stara się uwzględniać potrzeby i oczekiwania klientów. Dostosowuje swoją ofertę zarówno produktową jak i usługową do zaspokojenia wszystkich zgłaszanych potrzeb. W działaniach operacyjnych wykorzystywane są nowoczesne instrumenty marketingowe, a zwłaszcza instrumenty marketingu – mix. Mają one za zadanie eksponowanie najlepszych cech produktu i usługi, swoją atrakcyjnością przyciągać uwagę i zainteresowanie klientów. Dużą uwagę Bank przywiązuje do profesjonalnej obsługi, w tym celu prowadzi regularne szkolenia, które mają za zadanie podnoszenie kwalifikacji personelu zwłaszcza zajmującego się bezpośrednią obsługą klientów. Profesjonalna obsługa klientów jest bardzo istotnym elementem w strategii Banku, gdyż wpływa na przyszłe decyzje klientów związane z Bankiem. Źle obsłużony klient wcześniej czy później zrezygnuje z usług Banku i wybierze ten Bank, który będzie spełniał jego oczekiwanie w zakresie obsługi. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject banki pl
dc.subject orientacja marketingowa pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject historia bankowości pl
dc.subject promocja produktu pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.title Orientacja marketingowa w działalności przedsiębiorstwa usługowego na przykładzie ING Bank śląski S.A. pl
dc.title.alternative A marketing orientation in an activity of a financial institution analysis on the example of ING Bank Śląski S.A. pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T08:46:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info