dc.description.abstract |
Niniejsza praca poświęcona jest zagadnieniom z zakresu promocji, będącej instrumentem marketingu terytorialnego. Celem pracy jest systematyka pojęć z zakresu promocji w aspekcie terytorialnym oraz identyfikacja tych działań w gminie Łososina Dolna. Źródła informacji wykorzystane w niniejszej pracy to przede wszystkim literatura z dziedziny marketingu i promocji, materiały udostępniane przez Urząd Gminy w Łososinie Dolnej oraz strony internetowe. Gmina Łososina Dolna rozwija się prężnie wykorzystując takie instrumenty promocji jak reklama zewnętrzna, public relations czy sponsoring. Zauważa się coraz większe zainteresowanie tą dziedziną marketingu, na co wskazuje rosnący z roku na rok budżet promocyjny. Jednak promocja ta nie jest wystarczająca, ponieważ
jeszcze wielu działań z jej zakresu nigdy nie zrealizowano, jak reklamy w telewizji, w
prasie turystycznej, czy na portalach internetowych. Dotychczas realizowane działania
również potrzebują dopracowania, częstszej aktualizacji narzędzi informacji oraz
nakładów finansowych. |
pl |