Marketingowe czynniki konkurencyjności obiektów wielkopowierzchniowych branży FMCG

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Bober, Anna
dc.date.accessioned 2013-11-04T13:19:38Z
dc.date.available 2013-11-04T13:19:38Z
dc.date.issued 2010-02-23 10:10:19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1294
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest wskazanie czynników wyróżniających, decydujących o konkurencyjności danej sieci, które w opinii konsumentów sprawiają, że wybierają oni właśnie ten, a nie inny sklep. Cel ten starano się osiągnąć poprzez uzyskanie odpowiedzi na następujące pytania badawcze: 1. Co jest głównym celem klientów placówek wielkopowierzchniowych? 2. Jak duże znaczenie ma oferowanie przez sklepy wielkopowierzchniowe dodatkowych usług towarzyszących sprzedaży towarów? 3. Jakie znaczenie przy wyborze sklepu ma cena towaru? 4. Czy i w jaki sposób reklama jest w stanie wpłynąć na decyzje zakupowe konsumentów? Niniejsza praca powstała w oparciu o dorobek naukowy poświęcony podjętej tematyce. Niezwykle pomocne w napisaniu pracy okazały się również informacje zawarte w materiałach prezentowanych na konferencjach naukowych, artykułach zamieszczonych w prasie oraz na stronach internetowych. Należy również dodać, że do powstania pracy w dużej mierze przyczyniły się badane osoby, wyrażające chęć uczestnictwa w ankiecie. Analiza wyników badań wtórnych oraz pierwotnych, przeprowadzonych na terenie Nowego Sącza, pozwoliła na stwierdzenie, iż do najważniejszych czynników, decydujących o wyborze sklepu wielkopowierzchniowego należą: 1. Szeroki asortyment towarów. 2. Polityka cenowa („codziennie niskie ceny”, promocje). 3. Usługi dodatkowe towarzyszące sprzedaży (usługi informacyjne, usługi podnoszące wygodę zakupu, usługi wspierające proces wymiany czy usługi posprzedażowe) oraz lokalizacja sklepu blisko miejsca zamieszkania. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject konkurencja handlowa pl
dc.subject konkurencyjność handlowa pl
dc.subject handel pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.subject decyzje konsumenckie pl
dc.subject Polska pl
dc.title Marketingowe czynniki konkurencyjności obiektów wielkopowierzchniowych branży FMCG pl
dc.title.alternative Marketing competitive factors of large format stores in FMCG branch pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-04T12:49:16Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info