Proces motywacji w marketingu sieciowym na przykładzie firmy FM World

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Felczak, Joanna pl
dc.contributor.author Iwańska, Dorota
dc.date.accessioned 2019-11-25T10:26:10Z
dc.date.available 2019-11-25T10:26:10Z
dc.date.issued 2019-11-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10567
dc.description.abstract Przedmiotem niniejszej pracy magisterskiej jest zbadanie procesu motywacji w marketingu sieciowym na przykładzie firmy FM World. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części teoretycznej przedstawiono czym jest marketing sieciowy oraz opisano zasady działania Multi Level Marketingu. W pracy podjęto próbę wyjaśnienia pojęcia oraz różnorodności teorii motywacji. Głównym celem niniejszej pracy jest sprawdzenie poziomu atrakcyjności programów motywacyjnych, które wprowadziła firma FM World dla swoich Partnerów Biznesowych. W celu zbadania programów motywacyjnych przeprowadzono badanie ankietowe wśród 90 Partnerów Biznesowych należących do Klubu FM World. Badanie wykazało, że zasady kwalifikacji oraz programy motywacyjne są jasno skonstruowane i atrakcyjne dla członków Klubu FM World. pl
dc.description.abstract The subject of present thesis is to explore motivation process in network marketing, with an example of the company FM World. The thesis has both, theoretical and empirical character. The theoretical part presents the concept of network marketing and describes main principles of Multi-Level Marketing. Also, paper attempts to explain the idea and diversity of human motivation theory. The main objective of this study is to review the level of attractiveness of incentive programmes FM World implemented to its Business Partners. In order to explore these incentive programmes, the author conducted a survey among 90 Business Partners, being members of FM World Club. The study demonstrated that qualification policy and incentive programmes are clear and attractive to FM World Club members. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access pl
dc.subject Multi Level Marketing pl
dc.subject motywacja do pracy pl
dc.subject FM World pl
dc.subject programy motywacyjne pl
dc.subject Plan Marketingowy pl
dc.subject poziomy efektywności pl
dc.subject Multi-Level Marketing pl
dc.subject work motivation pl
dc.subject FM World pl
dc.subject incentive programmes pl
dc.subject Marketing Plan pl
dc.subject efficiency levels pl
dc.title Proces motywacji w marketingu sieciowym na przykładzie firmy FM World pl
dc.title.alternative Motivation process in network marketing with an example of the company FM World pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info