Implementation of business strategy using the Balanced Scorecard technique on the example of RaiseBerry Company

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Golińska, Sylwia
dc.date.accessioned 2017-07-10T12:38:23Z
dc.date.available 2017-07-10T12:38:23Z
dc.date.issued 2011-07-06 08:27:25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10117
dc.description.abstract The main aspect of this study is the process of strategy implementation. Its significance was widely presented by means of the Balanced Scorecard methodology. In this thesis the project of the card for RaiseBerry Company is described and widely explained. First three sections relate to general process of strategy accomplishment placing greater emphasis on the implementation stage which is the subject of present elaboration. The developed Balanced Scorecard tool is composed of 13 major objectives which lead to strategy realization. They are grouped into four mutually correlative perspectives: financial, customer, processes and learning & growth. In the final subsection are presented all recommendations and conclusions with reference to considered issues. pl
dc.description.abstract Głównym przedmiotem zainteresowania niniejszej pracy magisterskiej jest proces wdrażania strategii w przedsiębiorstwie. Jej istota oraz sposób implementacji zostały przedstawione za pomocą metody, jaką jest Strategiczna Karta Wyników. W pracy został zawarty oraz szeroko wyjaśniony projekt karty dla firmy RaiseBerry. Pierwsze trzy rozdziały opisują proces realizacji strategii w przedsiębiorstwie. Największy nacisk został położony na etap wdrażania strategii, który jest również głównym obiektem rozważań tegoż opracowania. Wypracowana Strategiczna Karta wyników składa się z 13 mierników, które mają za zadanie doprowadzić przedsiębiorstwo do realizacji wybranej strategii. Zostały pogrupowane w 4 wzajemnie oddziałujące perspektywy: finansową, klienta, procesów oraz rozwoju. W ostatnim podrozdziale zawierają się wszystkie rekomendacje oraz sugestie, co do wdrażania omawianego narzędzia w firmie. pl
dc.language.iso en pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategy pl
dc.subject strategic management pl
dc.subject strategy implementation pl
dc.subject Balanced Scorecard pl
dc.subject strategy accomplishment pl
dc.subject objectives pl
dc.subject key performance indicators pl
dc.subject strategia pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject wdrażanie strategii pl
dc.subject Strategiczna Karta Wyników pl
dc.subject realizacja strategii pl
dc.subject cele pl
dc.subject kluczowe czynniki sukcesu pl
dc.title Implementation of business strategy using the Balanced Scorecard technique on the example of RaiseBerry Company pl
dc.title.alternative Wdrażanie strategii za pomocą Strategicznej Karty Wyników na przykładzie firmy RaiseBerry pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2017-06-22T08:10:07Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info