Odpoczynek w SPA to ciągle jeszcze atrakcja dla nielicznych, którzy sporo płacąc za swój wybór, wymagają wysokiej jakości obsługi. W pracy zaprezentowano wyniki badań jakościowych, których celem było stworzenie portretu ...
Głównym celem niniejszej pracy było dowiedzenie się głównie tego, jak konsumenci postrzegają markę Red Bull, z czym się im ona kojarzy i jak się z nią utożsamiają. Ponadto celem pracy było poznanie zachowań i opinii ...
Celem pracy było przeanalizowanie zachowań konsumentów na przykładzie Polskich Kolei Państwowych S.A., biorąc pod uwagę wszystkie czynniki mające jakikolwiek wpływ na nabywcę. Dążono do pokazania, jak ważne są zarówno ...
Celem pracy jest analiza zachowań, opinii i postaw konsumentów wobec usług uzdrowiskowych i infrastruktury turystycznej miejscowości Wysowa-Zdrój. Przedmiotowa
analiza będzie dotyczyć głównych powodów dla których wybierano ...
Niniejsza praca magisterska ma na celu porównanie zachowań nabywczych studentów pierwszego i ostatniego roku studiów licencjackich w odniesieniu do następujących produktów: pasty do zębów, papieru toaletowego i mydła. ...
W gospodarce rynkowej w centrum zainteresowania znajduje się konsument. Wiedza o zachowaniu konsumenta i czynnikach kształtujących je jest jedną z głównych dziedzin stanowiących przedmiot zainteresowania marketingu. ...
Celem pracy jest ustalenie, czy istnieje związek pomiędzy czasem podejmowania decyzji przez konsumentów a niezadowoleniem. Praca ma odpowiedzieć na pytania, w jakim czasie podejmowane są decyzje nabywców, jaki ma to wpływ ...
Przedmiotem badań w niniejszej pracy jest analiza zachowań konsumentów pod kątem
psychologicznych czynników wpływających na ich decyzje zakupowe na podstawie
przeprowadzonego badania ankietowanego wśród 30 kobiet i ...
W niniejszej pracy przedstawione zostaną dostępne aktualnie najczęściej wykorzystywane narzędzia budowania wizerunku silnej marki. Należy jednak jednocześnie zdać sobie sprawę z tego, że w dalszym ciągu będą one ewoluować ...
Celem niniejszej pracy jest wskazanie czynników wyróżniających, decydujących o konkurencyjności danej sieci, które w opinii konsumentów sprawiają, że wybierają oni właśnie ten, a nie inny sklep. Cel ten starano się osiągnąć ...
Celem podjętej pracy jest próba ukazania wpływu działań marketingowych na postawy i zachowania konsumentów oraz identyfikacja czynników, które zmieniają ich decyzje zakupowe. Analiza literatury przedmiotu pozwala na ...
Celem pracy jest kompleksowe przedstawienie złożonej problematyki związanej z konsumentem oraz zrozumienie i wyjaśnienie ich zachowania na rynku. Próbę wyjaśnienia owych zachowań podjęto na przykładzie konsumentów rynku ...
Celem pracy jest ocena reakcji konsumentów na przekazy reklamowe. Jest to próba odpowiedzi na pytania: Czy dobór i układ elementów przekazu zmienia odbiór reklam przez odbiorców? Jak układ elementów przekazu wpływa na ...
Niewątpliwie centralne miejsce wśród zachowań konsumenckich zajmuje proces kupowania. Dlatego nic więc dziwnego, że podstawowym pytaniem, jakie się nasuwa brzmi: jak dochodzi do decyzji o zakupie? Przede wszystkim chodzi ...
Ponieważ postawy są z reguły powiązane z zachowaniami konsumenckimi stąd wybór tematu pracy ukazującej postawy kobiet wobec reklamy internetowej markowych produktów sieci telefonii komórkowej PLAY. Punktem wyjścia do analizy ...
W pracy zostały opisane czynniki, które mają wpływ na zachowanie konsumenta; w szczególności jeden z nich tj. produkt, jak również sposoby oddziaływania tego elementu marketingowego na rynek. Celem badań była ocena w jakim ...
Codziennie każdy z nas podejmuje wiele decyzji. Każda decyzja jest związana z wyborem. Podjęcie przez konsumentów decyzji o zakupie produktu nie jest czymś, co następuje natychmiast. Celem tej pracy jest zrozumienie i ...
Głównym celem pracy jest przedstawienie, w jaki sposób Polacy i Włosi postrzegają
produkt luksusowy. Za cel postawiono sobie zgromadzenie jak największej ilości informacji na temat nabywania, posiadania i użytkowania ...
Tematem pracy jest ustalenie na ile działania promocyjne stosowane w badanej firmie Wło-Jan wpływają na zachowania nabywcze jej klientów. Część teoretyczna stała się podstawą badań, które przeprowadziłam w firmie Wło-Jan, ...
Niniejszą pracę poświęcono problematyce psychologicznych aspektów reklamy. Reklamy w różny sposób docierają do swoich odbiorców. Na poszczególnych ludzi inaczej działają te same komunikaty. Celem mojej pracy będzie ukazanie ...