Browsing by Subject "rynek usług telekomunikacyjnych"

WSB-NLU Repository

Browsing by Subject "rynek usług telekomunikacyjnych"

Sort by: Order: Results:

  • Porębska Elżbieta (2007)
    Sytuacja na rynku, doprowadziła firmy do nieustannej „walki” o klienta. Promocja stała się głównym narzędziem tej konkurencji. Wybór odpowiedniego rodzaju promocji, to ważny, o ile w wielu przypadkach nie najważniejszy, ...
  • Piekarz Anna (2006)
    Benchmarking jest metodą, która polega na porównaniu się z najlepszymi i uczeniu się od nich lepszych metod rozwiązania problemów oraz różnorakich sposobów osiągnięcia celów. Benchmarking jest, więc stosowany ...
  • Kałużny Dorota (2007)
    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie procesu zmiany marki, który miał prowadzić do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej organizacji. Obiektem badań jest sieć telefonii komórkowej „ Idea”, która w 2005 roku dokonała ...

Search WSB-NLU Repository

Browse

My Account

Info