Sytuacja na rynku, doprowadziła firmy do nieustannej „walki” o klienta. Promocja stała się głównym narzędziem tej konkurencji. Wybór odpowiedniego rodzaju promocji, to ważny, o ile w wielu przypadkach nie najważniejszy, ...
Celem tej pracy było przeanalizowanie podjętych działań promocyjnych w hotelu Bristol w Tarnowie. W dzisiejszych czasach bez dobrze przeprowadzonej promocji nie może
dobrze funkcjonować żadna firma. Hotel w szczególności ...
Promocja oznacza swoisty dialog między przedsiębiorstwem i kupującymi, realizowany z jednej strony przez działania informacyjno-nakłaniające, a z drugiej sprzężenie zwrotne między nabywcą i odbiorcą oferty promocyjnej. ...
Celem pracy jest analiza skuteczności promocji gminy na przykładzie Nowego Sącza. Przedstawiono funkcjonowanie urzędu gminy oraz rolę planowania strategicznego i tworzenia strategii rozwoju gminy. Omówiono zagadnienie ...
W obecnej gospodarce rynkowej przedsiębiorstwa posiadają ogromną swobodę działania i podejmowania decyzji, co jednocześnie zwiększa ich ryzyko i odpowiedzialność. Sytuacja taka wymaga dobrze zaplanowanych strategii działania. ...
Przed rokiem 1989 funkcjonowanie rynku radiowo- telewizyjnego było bardzo proste ze względu na prawo, które je regulowało. Państwo posiadało monopol, czego skutkiem było istnienie jedynie mediów państwowych. W 1939 roku ...
Warunki panujące na rynku gospodarczym, stawiają firmy w sytuacjach, w których muszą podejmować konkretne decyzje ściśle związane z ich wizerunkiem, aby odnieść sukces w swojej dziedzinie. Tradycyjne zarządzanie firmą ...
Właściwy wizerunek zapewnia firmie lub produktowi możliwość realizacji założonych celów. Ponieważ potencjalny klient dokonuje wyboru spośród wielu ofert często to właśnie wizerunek firmy jest elementem decydującym o zdobyciu ...
Do niedawna wizerunek firmy był pojęciem dość niejasnym i często sprowadzonym do jej zewnętrznej wizualizacji. W czasach gwałtownego rozwoju rynku jednym z najważniejszych warunków sukcesu przedsiębiorstwa jest zwrócenie ...
Moja praca jest próbą udowodnienia, iż potrzeby i oczekiwania klientów względem różnych marek piwa bardzo się zmieniły. Ta gwałtowna zmiana powinna stanowić dla marketingowców motywację do zapoczątkowania nowej ery w ...
Najbardziej dynamicznie rozwijającą się dziś częścią marketingu jest aktywizacja sprzedaży produktów. Zadaniem jej jest informowanie, przekonywanie i skłanianie nabywcy do kupna produktu oraz wspieranie procesów sprzedaży. ...
Rynek olejowy i paliwowy w naszym kraju przechodzi ciągłe zmiany. Przybywa firm, które do niedawna nie miały zbyt dużego udziału w sprzedaży produktów naftowych, a teraz rozpoczynają zawziętą walkę o pozyskanie nowych ...
Celem pracy jest ukazanie zagadnień zarówno teoretycznych, jak i praktycznych zagadnień działalności promocyjno-wizerunkowej. Praca zawiera w sobie zbiór wiadomości na temat Public Relations i jego zastosowania w funkcjonowaniu ...
Poniższa praca jest zbiorem wskazówek, które mogą pomóc w zbudowaniu skutecznej marki menedżera. Wnioski zawarte w pracy są poparte przeprowadzonymi badaniami realizowanymi wśród studentów i absolwentów szkół wyższych na ...
Tematem pracy jest rozpoznanie funkcji agencji public relations w kształtowaniu komunikacji z rynkiem na przykładzie agencji Cafe PR z Krakowa. Motywami decydującymi o wyborze pisania pracy z tego zakresu, były przede ...
Znaczenie wizerunku firmy rośnie wraz z rozwojem rynku, na którym ona działa, oraz konkurencji. Konsumenci mając możliwość wyboru spośród wielu podobnych towarów, kierują swoje zainteresowanie w stronę producentów, do ...
Ponieważ praca została poświęcona reklamie internetowej, to głównym jej
celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: "w jakim stopniu reklama internetowa
wpływa na zachowania konsumentów, którzy są jej bezpośrednimi ...
Niniejsza praca ma na celu omówienie poszczególnych elementów public relations oraz skonsolidowanej polityki dystrybucyjnej w trwałym kreowaniu wizerunku firmy ubezpieczeniowej. W związku z powyższym za zasadne uznano ...
Celem pracy jest prezentacja idei kreowania publicznego wizerunku i reputacji firmy na przykładzie Jordanowskiej Fabryki Armatury "VALVEX " S.A. Dokonano analizy roli public relations – przedstawiono definicje, ewolucję i ...
Tematem pracy jest kreowanie wizerunku na przykładzie firmy WIŚNIOWSKI. Trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zawierają główne zagadnienia w oparciu o fachową literaturę z zakresu public relations, marketingu i ...