Celem niniejszej pracy jest przedstawienie na przykładzie wybranej jednostki handlowej, technik sprzedaży, które są stosowane w obrębie jej działalności oraz ukazanie prób modyfikacji i poprawy tych technik w sytuacji ...
Zasadniczym celem opracowania jest próba sformułowania ogólnego zarysu pojęcia reklamy
i treści procesu wpływania na świadomość konsumenta.
Niniejsza praca składa się z części teoretycznej oraz praktycznej. Szczegółowe ...
Niniejsza praca złożona z trzech rozdziałów i kilku podrozdziałów, ma na celu przybliżyć istotę sprzedaży osobistej. Podejmuję się próby wyjaśnienia jaki wpływ na sprzedaż w handlu detalicznym ma zastosowanie techniki ...
Celem pracy, poprzez analizę systemu sprzedaży w Radisson SAS Hotel Kraków, jest udokumentowanie wpływu sprzedaży zorientowanej na klienta na wzrost przychodów firmy. Niniejsza praca ma również w swoim zamierzeniu ukazać ...
W pracy skupiono się na sprzedaży, jako procesie, w którym
uczestniczą sprzedawca i klient. Przedstawiono czynniki warunkujące efektywną sprzedaż, a także sam przebieg procesu sprzedaży, w którym główną rolę odgrywają ...
Celem pracy jest przedstawienie zachowania konsumenta w procesie zakupu i sprzedaży oraz pozyskanie nowych klientów. Realizacja założonego celu została dokonana poprzez analizę różnorodnych aspektów z punktu widzenia ...