Praca dotyczy analizy procesu obsługi klienta. Badania zostały przeprowadzone w firmie Zasada Trans Spedition w Brzesku. Wybór firmy był podyktowany chęcią oceny poziomu usług w dużym, przedsiębiorstwie. Zastosowaną metodą ...
Jest wiele kryteriów, które decydują o rozwoju przedsiębiorstw handlowych. Jednym z ważniejszych jest to kryterium jakości. Przedmiotem analizy było 5 salonów firmy handlowej Mawa w południowej części Polski w salonach ...
Praca ma na celu ocenę systemu jakości obsługi klienta inwestycyjnego w banku. Za pomocą przeprowadzonej ankiety oceniona została satysfakcja klientów inwestujących swoje środki w Banku Millennium w oddziale w Wadowicach. ...
Profesjonalna obsługa klienta to jeden z podstawowych czynników warunkujących kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy na obecnym konkurencyjnym rynku. Możliwość szybkiego założenia własnej działalności, spowodowała wzrost ...
We współczesnym świecie, w erze komputeryzacji żadne przedsiębiorstwo nie
mogłoby istnieć i sprawnie funkcjonować bez wykorzystania szeroko pojętej
informatyki. Z całego wachlarza oferowanych przez nią usług wybierane ...
Celem pracy jest omówienie roli systemu zarządzania wiedzą w obsłudze klienta na przykładzie firmy NOVITUS. Badania przeprowadzono za pomocą luźnego wywiadu z pracownikami, a także analizy dokumentacji firmy. W szczególności ...
Tematem niniejszej pracy jest symulacja obsługi koparki, przy wykorzystaniu środowiska 3ds Max i silnika graficznego Unreal Engine 4. Pierwszą częścią projektu jest opis poszczególnych etapów tworzenia realistycznego, ...
Głównym wątkiem naszej pracy jest przedstawienie różnych metod zarządzania jakością na rynku usług turystycznych w zakresie hotelarstwa. Zasadniczym obszarem przeprowadzonych badań był kompleks hotelowy „Wintaż Butik Hotel” ...