Browsing by Subject "dziecko"

WSB-NLU Repository

Browsing by Subject "dziecko"

Sort by: Order: Results:

  • Sowa, Monika (2011-01-24)
    Przedmiotem pracy jest wykorzystanie motywu dziecka w reklamie telewizyjnej. Dziecko oddziałuje na emocje i jest postacią, na którą szczególnie zwraca się uwagę, dlatego coraz częściej motyw dziecka wykorzystywany jest ...
  • Pazgan, Anita (2013-06-22)
    Postawy rodziców mają bardzo istotny wpływ na rozwój i życie dzieci. Od nich zależy jakie dziecko posiada umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz poziom poczucia koherencji. Celem pracy było określenie zależności ...
  • Orzechowska, Kinga (2009-11-23)
    We współczesnej rzeczywistości z reklamą mamy do czynienia praktycznie na każdym kroku. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego jak wielki wpływ ma ona na nasze życie i podejmowane przez nas decyzje zakupowe. Twórcy ...
  • Maciuszek, Monika (2012-09-14)
    Praca ta ma za zadanie przybliżyć pojęcie rodzin zastępczych, zasady funkcjonowania oraz organizację tych instytucji. Pisząc pracę autor chciał, aby pomogła ona ukazać sytuacje dzieci pozbawionych rodzicielstwa zastępczego ...
  • Pogwizd, Małgorzata (2015-07-27)
    Dziecko nie wychowujące się w środowisku rodzinnym, pozbawione tej możliwości, jest narażone na liczne zaburzenia i nieprawidłowości. Dysfunkcje rodzin powodują konieczność poszukiwań opieki zastępczej, dla różnych form ...
  • Wylężek, Paulina (2012-09-22)
    Temat tyczy się wpływu emigracji na sytuację rodziny. Przedmiotem opisu było zjawisko eurosieroctwa, a celem ukazanie skutków, jakie odczuwają dzieci, których rodzice emigrują. Badanie jakościowe miało udowodnić to, że ...
  • Dzido, Ilona (2012-03-01)
    Reklama jest niezastąpioną formą w działaniach marketingowych, to właśnie dzięki niej konsumenci są w stanie ukierunkować swój wybór na dany produkt. Niniejsza praca przedstawia w jaki sposób postrzegana jest reklama przez ...
  • Szumlańska, Dorota (2013-06-23)
    Głównym celem niniejszej pracy jest zapoznanie się i zrozumienie istoty jak i celów reklamy oraz ustalenie, gdzie w tym wszystkim jest miejsce dla dziecka i jak odnajduje się w zagmatwanym labiryncie reklam telewizyjnych. ...

Search WSB-NLU Repository

Browse

My Account

Info