Aplikacja internetowa przeznaczona dla działu Helpdesk umożliwia tworzenie, realizację i ewidencjonowanie zgłoszeń dla klientów posiadających konto w systemie. Projekt zrealizowany w oparciu o najnowsze technologie, utworzony ...
DCF is the most respected method of company valuation. However, it does have a flaw related to the fact that
the weights (share of debt and equity in total financing) that are used are based on book values. The problem ...
Urbańczyk, Agnieszka(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2011)
IT Governance makes the IT solutions align with the business. It is
currently one of the key objectives of the board. Taking the lead over IT by the
board and chief executive officer prevents security breaches, project ...
Dąbrowski, Karol(Wydział Prawa i Administracji UMCS, 2012)
Izby dystryktowe są słabo poznanymi instytucjami okupacyjnej administracji Generalnego Gubernatorstwa (GG). Powstały w roku 1941 i formalnie istniały do 1945 roku. Faktyczną działalność zakończyły jednak w lipcu 1944 roku. ...
Dawne wigilijne potrawy uwzględniały wszystkie płody rolne i leśne z całego roku. Z lasu pochodziły grzyby, orzechy i miód. Z pola kasze, rośliny oleiste, zboża, jeżyny, owoce, a z rzek, jezior i stawów ryby. Nabiał w ...
W niniejszej pracy zaprezentowano teorie motywacji, dostarczające cenne wskazówki, jak motywować pracowników, aby osiągnąć najlepsze efekty – tzn. jakie narzędzia motywowania stosować i w jaki sposób konstruować system ...
Dzień i miesiąc Bożego Narodzenia jest datą opartą wyłącznie na tradycji. Nie jest znana dokładnie data narodzin Jezusa. Pewne jest jedynie to, że Jezus narodził się za panowania Heroda, a ten zmarł w czwartym roku p.n.e. ...
Celem pracy jest przedstawienie problematyki jakości w walce konkurencyjnej przedsiębiorstw. Praca skoncentrowana jest na przedstawieniu całościowego aspektu problematyki „ jakości”. Przybliżono teoretyczne ustalenia, ...
Celem pracy jest sprawdzenie na podstawie hipermarketu Carrfour czy metoda marketingu partnerskiego czyli optymalne zarządzanie obsługą klienta została wprowadzona w funkcjonowanie przedsiębiorstwa oraz jak klienci postrzegają ...
Celem pracy było ukazanie, jaki wpływ na jakość świadczonych usług hotelarskich ma obsługa klienta, a także wskazanie metod osiągnięcia jak najwyższego poziomu jakości obsługi. Praca ma na celu udowodnienie, że to potencjał ...
Celem pracy było zgłębienie procesów odpowiedzialnych za prawidłową komunikację ZUS z klientami w odniesieniu do poziomu jakości tych procesów oraz uzyskanych na ten temat opinii klientów podczas przeprowadzonego badania ...
Świadczenie usług dobrej jakości wymaga ciągłego monitorowania stopnia satysfakcji
klientów i ich sposobu postrzegania dostarczanych usług. Celem pracy było rozpoznanie, w jaki sposób można zbadać, zanalizować i poprawić ...
Niniejsza praca opisuje usługę hotelową, przedstawia ją jako produkt, którego wysoka
lub niska jakość może stać się miernikiem zadowolenia klienta, jak zostanie to udowodnione w części badawczej. Praca podkreśla również ...
W ostatnich latach znaczenie marketingu usług bardzo wzrosło. Ma to związek z pojawieniem się dużej konkurencji na rynku usług. Problem ten stał się bardzo istotny. Znaczny wzrost konkurencyjności można zaobserwować w ...
Niniejsza praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy ona problemu jakości usług medycznych udzielanych w Centrum Medycznym „BATOREGO”. Obecnie coraz częściej, we wszystkich dziedzinach życia spotyka się z terminem ...
Celem pracy było przedstawienie procesu świadczenia usługi transportowej w przedsiębiorstwie WP Trans oraz wpływ wykorzystywanych nowoczesnych technologii na jakość dostarczanych usług. Ponadto podjęto próbę identyfikacji ...
Celem pracy było podjęcie próby określenia jakości usług turystycznych na przykładzie hotelu Wersal w Zakopanem. Zajęłam się badaniem bezpośrednim na grupie 52 osób. Badanie to dotyczyło oceny hotelu i miało pokazać, że ...
Celem pracy jest przedstawienie pojęcia jakości i konkurencyjności usług turystycznych na przykładzie uzdrowiska Piwnicznej Zdrój. Hipoteza badawcza zakłada, iż analiza czynników wpływających na jakość i konkurencyjność ...